ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 1 Oktober 2011

Menonton tv paling lama didunia

Dalam banyak-banyak rekod dunia, percubaan ini mungkin tidak kelihatan sehebat menarik lori menggunakan gigi. Tetapi jangan terpedaya dengan penampilan relaks peserta di Institut Pandang Dengar Belanda ini,kerana percubaan mereka juga memerlukan ketahanan, keazaman dan stamina yang sama dengan pencipta rekod dunia lain.


Peserta ini sedang cuba mencipta rekod dunia menonton televisyen tanpa henti untuk tempoh paling lama, bagi memecahkan rekod lama iaitu selama 86 jam, enam minit dan 41 saat. Dan jika terdapat peserta yang masih berjaga pada malam esok, mereka bukan sahaja akan mencipta nama dalam buku rekod dunia tetapi juga akan dihadiahkan percutian percuma ke Los Angeles, Amerika Syarikat.

Semua peserta dibekalkan selimut, fon kepala dan minuman sebelum mula menonton televisyen tanpa henti dalam kotak khas dibina di bangunan institut itu, dan sesiapa yang cuba berehat atau menutup mata akan dapat dikesan pemerhati di luar kotak.[sumber]

*Cuak aku..Tak tau lagi sapa menang dalam pertandingan ni..sebab lmbat sangat habis..mungkin minggu depan baru tamat..kih kih kih..

*Tahukah korang siapa penyampai berita paling lama di malaysia?? tengok gambar di bawah ni.. Penyampai berita dunia jam 10..korang ingat lagi..?kih kih kih

20 Pengkritik Yang Cuak:

  1. erk..2jam pun sy dah bosan tgok TV apatahlagi kalau berhari-hari haha..mmg mencuakkan ni

    Penyampai ni mmg paling lama

    BalasPadam
  2. sapa pling lama duduk dlm jamban

    BalasPadam
  3. tgk tv lame2? shera boleh tahan tgk tv 8 jam jek.. hahaha..

    BalasPadam
  4. akak pun boleh tengok tv lama2..
    tapi nak tengok drama korea je la..
    hehehehe

    BalasPadam
  5. memang gile..sangat takde keja kot..baik mengaji lama-lama..ade paedahnye jugak..hehe :D

    BalasPadam
  6. haha..gilo apo..den tgk tV 30 minit dah bosan..kecuali layan bola..leh laa sampai habis tengok..

    BalasPadam
  7. serius? duk lama2 depan tv kepala jadi ting tong nanti wooo~~ bahaya utk kesihatan mata..ngehngehngeh

    BalasPadam
  8. perghh boleh bengkat saraf2 urat mata.. merah bijik mata.. takde keje betul la dorg ni.. tido lg bgus.. haha

    BalasPadam
  9. kalau nonton TV dari jauh saya bole bertahan lagi.. kalau jarak TV dekat memang bersengkang mata ooo.. ehe

    BalasPadam
  10. kalau dia buat main dota,red alert,cs,dan seangkatan,,seminggu pun takde hal heheh

    BalasPadam
  11. abghani:tu boleh buat kat malaysia tu.. kih kih kih..

    BalasPadam
  12. peh , semangat gila , hebak hebak

    BalasPadam
  13. lamanye tengok tv...ni mesti diorg tegok mahajara lawak...sbb tu xtido...haha

    BalasPadam
  14. start jadi blogger tegar..tv pon tk tengok hahaaaa

    BalasPadam
  15. merah mata duk depan TV lama2 ni

    BalasPadam
  16. Haha..Harjeet Singh Hulon...

    BalasPadam
  17. wakakaka..selalunya tv je yang tengok aku..:P

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...