ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 13 Oktober 2011

Wanita malang dipaksa melutut

Gambar penunggang motosikal wanita yang dipaksa melutut di atas jalan selepas melanggar belakang sebuah kereta mendapat perhatian pengguna Internet serta laman blog di China. Beberapa siri gambar itu menunjukkan wanita tersebut berlutut di sebelah motosikalnya sambil diperhatikan seorang pegawai polis trafik.

Menurut pengguna Internet, wanita tersebut dipercayai terlanggar bahagian belakang sebuah kereta dan walaupun tiada kerosakan besar, pemilik kereta memaksa penunggang itu melutut .Pengguna Internet di China yang terkejut dengan kejadian itu menggesa mangsa melaporkan kejadian tersebut kepada pihak berkuasa.[sumber]

*Cuak aku..Mentang2 la dia pakai kereta mahal..Sedap je suruh orang melutut..Bertimbang rasa la sikit..bukan jahanam pun kereta tu..Kalau korang jumpa kes macam ni kat malaysia..korang bagi la sikit kaunseling kat pemilik kereta tu ye..kih kih kih

29 Pengkritik Yang Cuak:

  1. untung la melutut,,aku dulu siap meniarap sebab kna langgar,,tak femes pon,,hahaha

    BalasPadam
  2. adoii..hal kecik je tu..bukannya rosak sangat kan..takkan la sampai suruh melutut macam tu..

    BalasPadam
  3. jangan berlagak di muka bumi Allah :)

    BalasPadam
  4. cam harem perangai macam tu.. -__-"

    BalasPadam
  5. orang kaya kenapa selalu macam tu? pelik.

    BalasPadam
  6. selamat bukan kat malaysia...
    kalau kat malaysia, mesti jdi isu lgi besar..
    btw kalau kat china and jepun or korea...
    bukan ke melutu tu bnde bise??

    *blurr

    BalasPadam
  7. Itu orang yang punya kekayaan sungguh tak berperikemanusiaan! Sungguh malang itu wanita, untuk dia bukan ibu saya. Kalau ibu saya, sudah kubantai tu yang perintah melutut!

    BalasPadam
  8. getiknya dengar.
    kalau mintak bayar, sanggup bayar la...

    BalasPadam
  9. mcm2 hal...

    bleh paksa org buat mcm tu...cuba dia bygkn klu dia perempuan tu...

    spy org len bik pengajaran..jgn buat benda mcm ni..

    BalasPadam
  10. perkara biasa klu kt cina..biasalah..

    BalasPadam
  11. emm bukan kesalahan besar pon. kita kat sini kena bayar je kalau sikit..hehe tapi ok gak melutut pastu xde kena tindakan ape2 leceh nak buat report,klaim insurans bagai..haha cume malu je lah melutut dpn org ramai..

    BalasPadam
  12. dh la langgar, kne melutut lagi..malang bertalu2... :(

    BalasPadam
  13. bes la blog ni full with information

    BalasPadam
  14. mak aii. kejam betul. kalau eyfa, xde nya nak melutut. iskk

    BalasPadam
  15. hal kecil diperbesarkan..emm dasar orang kaya yang berhati kering..langgar sikit pun nak berkira..takde timbang rasa langsung..kot2 orang kaya tuh pun beli kereta pakai bayar bulan2 kot huhu

    BalasPadam
  16. poyo giler. bajet bagus je pakai kereta mahal.

    BalasPadam
  17. gores kan je kete org mcm tu huhuhu

    BalasPadam
  18. wat pe nak melutut kalau libat benda kecil je..itu cuma menjatuhkan maruah orang lain je..grmmmmmmmmm

    follow sni ye..salam kenal^^

    BalasPadam
  19. belagak nya...
    dia ingat kereta dia besor boleh buat ikut suka je la...

    BalasPadam
  20. hek eleh...kecoh je pemilik kereta tuh..huk3...mntk gnti rugi skit sudah lah..aishhh~~~

    BalasPadam
  21. sian penunggang tu kan...
    malu dia, dah la takut n berdebar slps terlanggar keta besar

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...