ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 13 Oktober 2011

" Saya nak edit blog percuma!"


Kenapa aku nak kotak bulat edit blog ni..

!)Kerana aku tak tau dan tak berapa pakar dalam bidang mengedit blog ni...kalau tau pun aku banyk keja lain lagi nak buat..

!!)Kerana aku dah lama guna template..jadi  nak tukar la kan..jadi lebih menarik dan kalau boleh nak jadi kecik sikit..sekarang ni nampak besar sangat lah blog ni..lagi satu header tu memang nak ditukar..Tengok bila aku yang edit sendiri macam tu la jadinya..header tu macam hidup segan mati tak mahu je kan..

!!!)Kerana ada tekanan dari pihak lain yang membuatkan aku kena edit blog ni..Jadi untuk kemajuan blog ni di masa hadapan elok rasanya blog ni di edit oleh seorang bloger yang pakar dan kreatif macam kotak bulat.

Ok.. tu je kot sebab2 kenapa aku nak edit blog ni..
tengah mimpi blog ni di edit oleh kotak bulat

*Cuak aku..pada korang yang nak join klik SINI .Lepas tu sila la korang komen sikit entri aku ni..kih kih kih

3 Pengkritik Yang Cuak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...