ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 26 Jun 2011

Antara Berbulu dan bebulu

Hari ni dalam akhbar kosmo ada cerita yang mencuakkan pasal sebelah wajah budak lelaki penuh bulu,tapi kerana blog vs diari dah buat cite tu aku pun tak terpaksa melupakan hasrat nak menjadikanya entri aku..Jadi aku pun cuba mencari siapa lagi  manusia bebulu kat dunia ni..rupanya ada lagi manusia bebulu selain budak yang dalam akhbar tu..jom layan..



ni klau duk dlm hutan org utan pun tekejut..

ni edit sikit lg bleh jd mcm..???

walaupn bebulu ngan cikgu aku ttp kesekolh..



ni suka main pisau cukur kt blik air la ni..





 Dan yang trakhir ni pun manusia berbulu jugak..


bebulu je tengok..



 *Cuak aku..aku pun kadang2 bebulu jugak walaupun aku bukan jenis yang berbulu..tapi ada masanya bebulu tu sebab roti dan teh trik aku lambat sangat sampai..dah la lambat boleh pulak orang lain yg datang kemudian dapat dulu..sapa tak bebulu...korang bebulu pasal apa lak? kih kih kih kih

14 Pengkritik Yang Cuak:

  1. hishh... yg last tu selekeh la...err

    BalasPadam
  2. pernah berbulu bila pergi kedai mamak ada bulu hidung dalam roti canai yang dipesan...

    BalasPadam
  3. yg first tu... guna tgn pun boleh...hehe

    BalasPadam
  4. bulu hidung pun kena jaga....

    BalasPadam
  5. aku paling bebulu kalau arulchelsick tak komen entry aku...huhuhuhuh

    BalasPadam
  6. harazdani:cuak aku bro..mesti komen bro...

    kharil:memang selalu kena tu...kih kih kih

    mui:guna syampu brbotol2 tu..

    kb:memang pun parah sgt rupanya..kih kih

    BalasPadam
  7. hensem aper berbulu..haha

    BalasPadam
  8. datang ziarah blog kwn ni, nk cari shout box x jumpa, jd gue tinggalkan jejak kt sini

    BalasPadam
  9. hahahaha..paling last paling menang..
    mau muntah tgkk..haha

    BalasPadam
  10. uishh ingtkn rambut je curly.. bulu ketiak kl pnjang pn curly jugak ehh ?? haha kotorr betul pmpuan tu.. pamalas tahap gaban.. ke fashion ?? hehe

    BalasPadam
  11. aku juga berbulu bulu bila dak arul tak balas komen aku muahahahaha

    BalasPadam
  12. haha ! tak leh blah yang berbulu last tu . gilos berapa abad tak cukuq ? simpan buat khazanah apa? berbulu dan cuak je aku dibuatnya ..

    BalasPadam
  13. aku paling berbulu bila aku nak makan ada kucing mari sengih2 kat bawah meja heheh..aku dahla geli dengan kucing heheh..

    BalasPadam
  14. berbulu yana bace entry pakcik neh..muahaha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...