ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 19 Jun 2011

Harimau dan Tiger

Ari tu entri pasal rusa arini cerita pasal harimau.Tahniah buat HARIMAU Malaya kerana terus mengganas. Semalam,mereka sekali lagi membuktikan kejaguhan selepas berjaya membenam Myanmar 2-0 dalam perlawanan persahabatan di Stadium Sultan Muhammed Ke-IV di Kota Bharu.Kehilangan lima tonggak utama tidak merencatkan permainan selepas beberapa muka baru yang disenaraikan jurulatih, Datuk K.Rajagobal berjaya memikul tanggungjawab yang diberikan.

Gol malaysia  berpunca daripada lambungan Baddrol mengucar-kacirkan benteng Myanmar sebelum Amirul yang tidak dikawal melepaskan rembatan menewaskan penjaga gol,Kyaw Zin Htet.Malaysia tidak menunggu lama pada separuh masa kedua untuk menjarakkan kedudukan apabila giliran Baddrol mencatat nama sebagai penjaring.tahniah.

 Dulu harimau kita

Zzzzzz.."bila nk gaji ni..."




sekarang..

dlm air pun ganaz mlm td.
Jangan jadi harimau ni..

ketagih yg bahaya harimau ni..kih kih

*Cuak aku..hari2 mau tengok malaysia main..dulu malas nk tgok sbb dah tau dah mlysia  kalah..skang jgn main2..kih kih kih kih

10 Pengkritik Yang Cuak:

  1. waaa..semangat satu Malaysia ka..hehe :)
    btw, i love ManUnited..haha..(out of topic)

    BalasPadam
  2. eee buruk nye perut tiger wood tuh

    BalasPadam
  3. echa: musim depan chelsea lak..kih kih kih

    jiejah:perut boroi..kih kih

    BalasPadam
  4. Malaysia dah hebat sekarang ni... moga teruskan permainan hebat dan konsisten... jangan kerana asyik dipuji prestasi terus merudum.. wahh ticer jadi pengulas sukan la pulok...



    Yeah kamu memang tak serik... padan muka!!

    BalasPadam
  5. wow...2.0??dasat hatimau malay kita sekarang.:)

    BalasPadam
  6. harimau banyak kt zoo..da tua2.. harimau kat zoo tak larat nak main bola da.. hihihi :P

    BalasPadam
  7. semalam sang harimau baham sang tapir...

    BalasPadam
  8. haha ! Tia dari duku sampai sekarang pun tak tengok :)

    Ini Bukan Hal Remeh Wahai Wanita

    BalasPadam
  9. harimau dh mula tunjukkan belang.. ^^

    BalasPadam
  10. betul2. sekarang pasukan malaysia mantap! dulu kalau ada game mana ada penuh stadium. tapi sekarang, kaunter bukak sehari je, terus habis tiket.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...