ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 13 Jun 2011

Video:Gitar digital guna tali maya


Salam dan selamat kepada semua...aritu kat logo google ada gitar maya ni kejap kan.tp bunyinya biasa2 je..korang ada perasan tk ?tk perasan ke..huhu korang perasan bagus je ni tu yg tk perasan tu...kih kih kih kih...arini pulak berita yang mencuakkan kat kosmo pasal gitar digital guna tali maya.


Tapi kali ni Sebuah syarikat alat muzik digital, Misa Instruments membina gitar yang dimainkan dengan memetik tali 'maya' pada skrin sesentuhnya sahaja.

Gitar tu dinamakan Kitara dan dibina untuk generasi iPhone, gitar berkenaan memiliki skrin sesentuh, alat sintesis muzik dan tali maya yang boleh memainkan 100 bunyi yang berlainan.
Alat itu yang boleh dimainkan seperti gitar biasa dan  dijual pada harga  yang mencuakkan iaitu £3,200 atau RM9,660 sebuah..

*Cuak aku..harga mahal bebenor..aku main gitar kapok aku yang dah bekarat ni je la.. lepas ni cipta drum sentuh pulak..tk yah nak penat2 pukul dah.hehehe..
jom layan video pulak..

6 Pengkritik Yang Cuak:

  1. duit na beli gitar tu leh simpan wat kenduri kot.. hoho...

    Bukan fakta pun

    BalasPadam
  2. duit tuh aku wat beli laptop n men gitar dalam laptop heheh..

    BalasPadam
  3. ...gila lah! cuak aku tengOk rege gitar 2....

    BalasPadam
  4. memng cuak pun moon...kih kih kih

    BalasPadam
  5. mesti takdak rasa feel main gitar kalau guna gitar ni...

    BalasPadam
  6. haha . molek gak buat drum yang main sentuh aje . bhahahaa :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...