ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 17 Jun 2011

Lelaki didakwa curi rumah

Satu lagi berita mencuakkan yg aku baca di metro tadi polis Kanada semalam mendakwa seorang lelaki Ontario di mahkamah kerana mencuri sebuah rumah.Menurut jurucakap polis, pemilik rumah bergerak berkenaan cuak apabila mendapati kediamannya hilang dari tempat ia ditinggalkan di Dundalk ketika dia pegi melepas..

Dia memaklumkan kepada polis yang kemudian mengesan rumah sepanjang hampir 14 meter itu tidak jauh dari tempat ia dilarikan.Seorang lelaki berusia 43 tahun kemudian ditahan dan didakwa mencuri serta menggunakan dokumen palsu untuk meyakinkan polis kononnya dia memiliki rumah berkenaan.Rumah bergerak itu dianggarkan bernilai hampir RM92,500.Polis juga cuak dan tk tau menjelaskan bagaimana ia dicuri. [metro]

mungkin mcm ni rumah tu kot
tk pun mcm ni..
ni pun ok gak..baru nmpak mahal sikit

 cara orang tu curi mungkin mcm ni...

ok 1,2,3 angkatttttttttt
lain kali nak selamat buat macam ni..



*Cuak aku..dah rumah bleh bergerak kena curi la..skang ni apa je yg tk boleh bergerak pun kena curi ni kan yg bergerak..berhati2 lah..kih kih kih kih
-gmbar sekadar hiburan..sumber google.. tiada kena mengena dgn berita..

14 Pengkritik Yang Cuak:

  1. HAHAHAHAA. cara last sekali tu kelaka. huhu. macam mana lah agaknya org tu curi umah.

    BalasPadam
  2. hahaha...adoiyai... rumah pun blh dicurik.. berat tu.. pling senang dikesan lah kalau curik umah

    BalasPadam
  3. perghh hebat aa curi umah... hoho umah pun orang bleh curi sekarang ni ehh...

    BalasPadam
  4. hehehehe...memg xleh bah cara wt lari umah cm tu...kelakar pun ad....

    BalasPadam
  5. memang cuak pun...kih kih kih

    BalasPadam
  6. hahaha..ni kelakar bro...tengah terfikir camner dia paw umah tuh..heheh..hahah pakai solex ye..

    BalasPadam
  7. nak belajar la taktik curi umah ni bleh curi banglo sebiji nt huuuuuuuu

    BalasPadam
  8. hahahaha..nak curi juga lah..
    rmh dorg cantik2 owh..hahaha :)

    BalasPadam
  9. haha..teringat ada satu kes di Perlis tahun lepas... rumah kampung yang buat sewa kena curi...esok tuan dia mai tgk tinggal tapak saja..si penyewa curi habis kayu papan rumah tu bawak pi jual kat KL...rumah lama kayu memang mahal...

    BalasPadam
  10. harrazdani- saya pernah curi rumah adik saya....tp masa main game monopoly laaaa..huhuhuh

    BalasPadam
  11. ahaaa.. bleh plak curik rumah org.. mcm2 kerenah

    BalasPadam
  12. haha! ku sangkakan rumah yang melekat.. tapi rumah ada roda!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...