ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 12 Jun 2011

Kasut yang mencuakkan

Antara kasut2 pelik yang aku jumpa di internet.. kadang2 aku pk mencuakkan jugak kasut macam ni.. apa2 pun jom tengok..mana tau korang suka plak bleh beli....


tumit kasut yang pelik

klau bnjir bleh berenang terus




bleh bela ikan




siap bleh main cd lagu




baru dua langkah mau lebam kaki ni..




serupa tk pakai kasut je..




bleh simpan game ni


*Cuak aku..macam2 jenis kasut ada..yang aku cuak tu ada pulak kasut yang boleh bela ikan..tak ke pening ikan tu,aku ingt 2 ari da mati ikan tu tak tahan...

9 Pengkritik Yang Cuak:

  1. hahahaha lady gaga jer sker kai kasut2 mcm tu

    BalasPadam
  2. Bro..kasut ni nak pakai pun tak berani....

    BalasPadam
  3. hahaa . semua mencuakkan . entah hape2 entah . bhahaa ;)

    BalasPadam
  4. hahaha.. kreatif betul spe yg design ni..
    mesti mhal ni.. yg ada ikan tu lg mhal kot.. :P

    BalasPadam
  5. kotak:tmbh hrga ikan skali tu yg mhal..hehe

    tia:dah memang cuak kasut2 tu..kihkih

    khairil:kasut ke sawah diaorg tk cipta la..

    jiejah:gaga bukn kasut je..semua pelik kat dia tu..kih kih kih

    BalasPadam
  6. hahahha kasut neh sungguh kreatif..kalau dipakai gak, sah otak x berapa betul heheh

    bela ikan dalam tuh confirm die dalam masa 24jam..asyik berombak dalam tuh heheh..

    BalasPadam
  7. ...mOon nak kasut ada ikan 2...kalo lapaQ buley gOreng ikan 2...lalalalala ~~~~

    BalasPadam
  8. heheheheh sabo jelah.nk buat kawen hantaran pon ok ni.

    BalasPadam
  9. bli utk tarok lam almari hiasan je

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...