ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 2 November 2011

Fesyen daripada makanan

Chef dan pereka makanan dari Tyrol Selatan, Roland Trettl mencipta fesyen diperbuat daripada makanan di Muzium Komunikasi di sini.Muzium itu akan mempamerkan gambar model yang memakai fesyen ciptaan Trettl dan jurugambar 

Helge Kirchberger yang diperbuat daripada sayur-sayuran, sotong, bahagian dalaman haiwan dan makanan lain.Pameran itu bermula dari 29 Oktober hingga 29 Januari tahun depan. [sumber]



*Cuak aku..Macam-macam fesyen skang ni.... kih kih kih

21 Pengkritik Yang Cuak:

  1. makananpun boleh dibuat baju..pandai2 diorang ni.

    BalasPadam
  2. eee...entah apa apa punya pakaian

    BalasPadam
  3. ishhhh...kaki sotonggg..

    buatlah macam fesyen lady gaga pakai dress daging tu..hihi..

    BalasPadam
  4. sape nk mkn makanan tu nnt? yerk

    BalasPadam
  5. macam2 yang mencuakkan laaaa...;)

    BalasPadam
  6. daripada berjalan bawak sotong baik akak bawak anak je..
    ekekeke

    BalasPadam
  7. hikhik!, goreng pon sodap...

    BalasPadam
  8. aik...telur ke atas kepala tuh...huhu

    BalasPadam
  9. ni kalau orang Somalia tengok mesti sedih.

    BalasPadam
  10. baju pun sedap..model lagikkla sedap..wahaha

    BalasPadam
  11. elok la.. jemur.. leh wat sotong kering.. haha

    BalasPadam
  12. makanan pon jadi.ades..mcm mcm org skang nie kan..merepek repek

    BalasPadam
  13. lady gaga mesti suka sangat fesyen pelik macam ni

    BalasPadam
  14. da tak cukup bekalan kain kot..tu yang buat guna makanan...haha~

    BalasPadam
  15. isk3..macam2 la skrg ni..yg telur tu x bole blah..huhu

    BalasPadam
  16. lor, makanan pun dibuat fesyen..adoyai..membazir je..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...