ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 2 November 2011

Bunuh anak untuk halau hantu

MOSCOW: Sepasang suami isteri semalam dibicarakan atas tuduhan mengeluarkan isi perut anak perempuan mereka berusia 26 tahun dan kemudian memijaknya hingga mati, kononnya untuk mengusir hantu.


Penyiasat berkata, Sergei Koshimbetov, 49, pemandu teksi dan isteri, Elena Antonova, guru berusia 50 tahun, menyiksa anak mereka selama beberapa jam sebelum membunuhnya pada 7 Januari, hari penganut Kristian Ortodoks Russia menyambut Krismas. Elena dikatakan mengeluarkan isi perut mangsa dengan tangannya.[sumber

*Cuak aku..Ni nak halau hantu ke nak halau anak ni..Siapa yang hantu sebenarnya ni..tak paham aku. kih kih kih..

16 Pengkritik Yang Cuak:

  1. ni yg dinamakan bodoh dipelihara!

    BalasPadam
  2. itulah, akak pun confius ni, mana satu hantu hehehe

    BalasPadam
  3. erk....mmg tak de keje??

    nad pilih blog arul masuk blog pilihan hari ni..:)

    Blog Pilihan Hari Ini

    new entry ::
    Pantai Teluk Gadung

    Wordless Wednesday

    BalasPadam
  4. salam;
    siapa yg ajar mereka tu..isshhh mereka tulah hantu.

    BalasPadam
  5. eeee..ape punye kepecayaan tah nie..gile..

    BalasPadam
  6. giler, smpai bunuh anak sndiri -,-

    BalasPadam
  7. entah2 ibu dan bapa tu yg kena rasuk hantu kot..ishhh,kejam betul

    BalasPadam
  8. bengong betul..sepatut mereka je dipijak.

    BalasPadam
  9. sampai begitu sekali?? hish sengal

    BalasPadam
  10. makbapak dia yang kena rasuk hantu gamaknya..

    BalasPadam
  11. ada ke sampai sanggup bunuh anak sendiri..huuuhhh~

    BalasPadam
  12. pastu, anak dorang jadi hantu, sebab mati terseksa. Grr. >.<

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...