ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 7 November 2011

Kawin dalam gelanggang tinju

Seorang peminat tinju, Manuel Antelmo Castro melangsungkan perkahwinan dengan pasangannya, Vicky Rodriguez di dalam gelanggang tinju di sini kelmarin.



Mereka melangsungkan perkahwinan itu sebelum perlawanan tinju antara Alfredo 'Perro' Angulo dari Mexico dan petinju Amerika Syarikat, James 'Mandingo Warrior' Kirkland.

Pertandingan itu melibatkan kategori super welterweight. Dalam pertandingan itu, Kirkland yang berkulit hitam berjaya mengalahkan Angulo dalam pertarungan yang berlangsung selama enam pusingan. Bekas juara tinju dunia keturunan Mexico, Oscar De La Hoya menjadi saksi dalam majlis perkahwinan itu. [sumber]

*Cuak aku..Macam2..lepas ni buat la kawin dalam kandang rimau ke..kandang kerbau ke..baru gempak.. kih kih kih

11 Pengkritik Yang Cuak:

  1. hehehe...klau kena tumbuk pecah tengkorak cmne...bhya tol! :)

    BalasPadam
  2. hahaa .. takpa , yang penting depa dah kahwin daripada macam Tia ni tak kahwin lagik .. heheh

    BalasPadam
  3. adeh..kreatif ni,,tak pun nak tumpang glamer..haha

    BalasPadam
  4. x terpk lak nk kawen dlm gelangang cm ni.hehehe

    BalasPadam
  5. kreatif dan unik untuk dikenang..

    BalasPadam
  6. kawin dalam reban ayam lg kerlasss !! hahaha :D

    BalasPadam
  7. wah..unik gak wedding dia tu..hehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...