ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 17 November 2011

Sukan SEA 2011 Malaysia vs indonesia malam ini

Bagi menyerap ‘gelora’ ciptaan penyokong tuan rumah ketika perlawanan malaysia indonesia malam ini, Kim Swee menyandarkan harapan kepada empat tonggak pertahanan berpengalaman – Mohd. Muslim Ahmad, Mohd. Fadhli Shas, Mahali Jasuli, Asraruddin Putra Omar, penjaga gol, Khairul Fahmi Che Mat serta kapten Baddrol Bakhtiar – bagi membimbing barisan pemain mudanya.
sotong ni pun teka malaysia menang..
Ketika ini, Indonesia menerajui Kumpulan A dengan mengumpul sembilan mata dan Harimau Muda yang berada di tangga kedua, hanya ketinggalan dua mata di belakang skuad Garuda Muda itu.Singapura yang turut mengintai peluang memburu slot separuh akhir berada di tangga ketiga apabila mengumpul empat mata, diikuti Thailand (tiga) dan Kemboja gagal meraih sebarang mata. 

Atas kertas, Harimau Muda hanya perlu seri ketika menentang Indonesia, manakala Singapura bakal berdepan tugas getir untuk mengutip tiga mata penuh apabila berdepan Thailand dalam satu lagi aksi Kumpulan A.

*Cuak aku..Malam ni tak dapat aku tengok game ni..ada dinner kat hotel pulak..Apa pun harap malaysia menang..bukan susah pun nak menang sumbat gol banyak2 lepas tu jangan bagi bolos ..hah kan dah menang.. tak payah susah2 guna bomoh macam indon buat..kih kih kih...

10 Pengkritik Yang Cuak:

  1. SY PON HARAP SGT MALAYSIA MENANGGGGG..HUHUHU..

    BalasPadam
  2. MALAYSIA AUMMM! MALAYSIA AUMMMM! MALAYSIA AUMMMMMMMM~

    Hahahah..chayok3!

    BalasPadam
  3. kalau kalah menangis akak malam nih..:p

    BalasPadam
  4. as salam..

    Inilah barisan kita yang ikhlas berjuang...semoga malaysia menang..

    BalasPadam
  5. GO MALAYSIA ! GO MALAYSIA ! GO INDONESIA . GO AWAY :)

    BalasPadam
  6. hehe, tengah tengok sekarang ni. XD

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...