ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 9 November 2011

Gambar Anita bercium tersebar

JAKARTA: Sekali lagi gambar gelagat tidak senonoh artis tempatan menjadi perhatian orang ramai.Minggu lalu masyarakat digemparkan dengan gambar aktres remaja Nikita Willy beraksi kurang sopan dengan teman lelakinya. 
Nikita Willy
Semalam gambar pengacara dan penyanyi Anita Hara sedang berciuman dengan seorang lelaki pula tersebar luas. Dalam salah satu gambar itu, bintang filem “Arisan Bondong” itu menjulurkan lidahnya ke bibir dan lidah lelaki itu.

Dalam gambar yang lain pula, Anita, penyanyi lagu “Dasar Cowok” itu kelihatan masih bercumbu dan dengan berani menunjukkan kemesraannya dengan lelaki itu. 

Ada lima keping gambar yang menunjukkan aksi Anita yang intim bersama seorang lelaki yang dikatakan sebagai teman lelakinya.[sumber]

*Cuak aku..Artis indonesia dan malaysia sama je..kita kan serumpun.. kih kih kih..

14 Pengkritik Yang Cuak:

  1. x kenal pon da x hingin nk kenal pon hehehehe

    BalasPadam
  2. hoho tambah dosa tengok gambar mereka

    BalasPadam
  3. ingatkan artis malaysia tadi...

    BalasPadam
  4. hish hish hish melampau betol la..pastu artis kita pon ikut..grrr!!

    BalasPadam
  5. lantak kome lah,dh ada akal.fikir2 lah.

    BalasPadam
  6. sapa depa nih??
    ye betul tu..kita kan serumpun..heheehh

    BalasPadam
  7. macam2 sekarang ni lah . ish -_-

    BalasPadam
  8. x kenal jugak..sape anita nih..hhuhuhu

    BalasPadam
  9. aduuuhhhh...entahlah, apa nak kata ek cuak cuak hehehhe

    BalasPadam
  10. erkk xnk la tgk bnda2 xelok ni.. xpsal2 tumpul otak gua kang.. huhu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...