ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 1 November 2011

Presiden Indonesia lancar album ke 4

Album keempat Presiden Susilo Bambang Yodhoyono bertajuk “Harmoni” dilancarkan di Taman Ismail Marzuki, semalam.Turut hadir pada pelancaran tersebut, beberapa orang penyanyi termasuk Sandhy Sondoro, Afgan dan Joy Tobing. 
 Susilo pula tidak hadir pada pelancaran tersebut kerana berlepas ke Perancis untuk menghadiri beberapa sidang Unesco dan mesyuarat G-20 di Cannes.

Pada 2006, Susilo melancarkan album pertama berjudul “Rinduku Padamu”. Album kedua “Majulah Negeriku” dilancarkan pada 2007 dan album keempat “Sampai di Sana’” dilancarkan tahun lepas. Semua lagu dalam album itu digubah sendiri oleh Susilo. 

Seorang ahli politik, Priyo Budi Santoso berkata, album keempat ini adalah mengenai impian Susilo yang  mahukan keharmonian dalam negaranya.[sumber]

*Cuak aku..Dah ada 4 album dia ni ye..Nanti jangan korang terkejut kalau PM malaysia rakam album..untuk PRU 13 ni..Jangn main2 suara najib sedap ok...kena pulak dia duet dengan rosmah..lagu seiring dan sejalan..memang mengancam lah...kih kih kih..

3 Pengkritik Yang Cuak:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...