ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 16 November 2011

Berebut tandas jiran mati ditembak

MOSCOW: Seorang lelaki warga Russia ditahan selepas menembak mati seorang jirannya ketika berkelahi mengenai giliran untuk menggunakan tandas yang dikongsi bersama, kata sumber polis kepada agensi berita Interfax, semalam. 

Lelaki berusia 37 tahun itu yang pernah menjalani hukuman penjara setahun kerana membunuh, mengakui menembak jirannya berusia 49 tahun di sebuah flat di timur Moscow selepas bertengkar mengenai giliran untuk menggunakan tandas.

Pembunuh itu ditahan polis trafik kira-kira 100 kilometer dari Moscow ketika cuba melarikan diri. Moscow masih mempunyai 50,000 bangunan flat di mana tetangga berkongsi dapur dan bilik air.[sumber]

*Cuak aku.. Pasal jamban pun nak bebunuh bunuhan...kih kih kih

18 Pengkritik Yang Cuak:

  1. lah.. mcm tu pun ade ke. alahai.. manusia manusia

    BalasPadam
  2. aq rasa masa tu da tak tahan sangat kot...haha...tak pasal2 je kena tembak...

    BalasPadam
  3. Sebab tulah mak kata, jangan suka kongsi tandas.

    BalasPadam
  4. mcm2..benda kecik jer tu pun nk bunoh2..isk..isk

    BalasPadam
  5. dah tak tahan sangt ke apa..
    aih..mnacam2 la manusia ni..tak de kesabaran langsung!!mujur akak sebuah kotak..
    eeheheh

    BalasPadam
  6. salam;
    aieee..pasal tandas pun bunuh membunuh.bagus sangatkah tandas tu.

    BalasPadam
  7. Pergh..terkejut baruk kiz...giler ah pasal tandas je kot

    BalasPadam
  8. Perghhh nk masuk tandas punya pasal smpai membunuh.. Korek je la lubang kt semak belakang tu ke.. Kan senang..

    BalasPadam
  9. dahsyat nyer, nasib baik malaysia x macam tu :p

    BalasPadam
  10. jamban dorg tu d buat drpd mas kot

    BalasPadam
  11. akibat senang dapat lesen untuk senjata.

    BalasPadam
  12. hahaha.. kelakar lar.. bler dah tak tahan sgt.. pkiran jd kurenggg waras..

    BalasPadam
  13. teringat skrip P Ramlee.."pasal taik pun mau gaduh kaa??hahaha

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  14. Gila Punyak Cilok...hahahaha

    nFx

    BalasPadam
  15. mestilah, dia pun dah tak tahan menunggu..hehehhehe..memang cuak

    BalasPadam
  16. tak tahan sangat nak membuang tu yg pikir tanpa waras tu.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...