ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 16 November 2011

3 pencuri dipaksa jalan berbogel

Tiga pencuri yang dicekup orang ramai yang berang di Peru, kelmarin, tidak dapat mengelak daripada mendapat malu apabila dipaksa berjalan dalam keadaan berbogel di jalan raya yang dingin pada awal pagi.


Imej yang disiarkan Televisyen America menunjukkan polis menyelamatkan tiga lelaki bogel itu daripada kemarahan sekumpulan pemandu teksi yang cuba mengikat mereka untuk dibakar di bandar Huancayo. 

Kumpulan pemandu teksi berkenaan membelasah ketiga-tiga suspek, mengoyak baju dan mengikat tangan mereka sebelum dipaksa berjalan di jalan raya dalam keadaan berbogel.[sumber]

*Cuak aku...

15 Pengkritik Yang Cuak:

  1. aih..
    macam la undang2 dok kat tangan sendiri..
    layak ke kita nak menhukum mereka..??

    BalasPadam
  2. ish2 tertengok pulak hehe:D

    tu baru balasan kat dunia
    balasan akhirat ?

    BalasPadam
  3. ish..ish..sian plak..
    tapi tu lah..nak mencuri lagi..

    BalasPadam
  4. malu den weii..eeeeeeeeeee...hahaha

    BalasPadam
  5. tak pasai2 boleh tgk wayang kulit free...haru! hahaha

    BalasPadam
  6. padan muka dia..hehe..sape suh mencuri..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  7. aduhh malu tu..dah mncuri xdpt pape dapat malu lg..gilak...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...