ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 11 Ogos 2011

Hosni Mubarak membela hantu raya!!

Seorang peguam Mesir, Hamed Seddik kemuka teori konspirasi bahawa pemimpin kuku besi itu telah meninggal dunia pada 2004. Pasti orang ramai di seluruh dunia bagai tidak percaya apabila menonton berita dan gambar menunjukkan Hosni Mubarak, antara pemimpin paling digeruni di dunia Arab terlantar lemah di atas katil hospital, di dalam kurungan besi semasa perbicaraannya di Kaherah, Mesir, minggu lalu.



Bekas Presiden Mesir itu kelihatan begitu lemah dan mengasihankan dengan uniform penjara warna putih sambil ditemani dua anak lelakinya yang setia bersama bapa mereka bagi berhadapan dakwaan penyalahgunaan kuasa yang difailkan terhadap ketiga-tiga beranak itu.



Namun, detik paling mengejutkan dalam perbicaraan itu bukanlah keadaan Mubarak, tetapi apabila seorang peguam dengan lantang memberitahu hakim dan dunia, bahawa bekas pemimpin Mesir itu telah meninggal dunia pada 2004. [sumber]

*Cuak aku..Hosni Mubarak membela hantu raya!!.Mesti korang terkejut kan..tak kan la orang arab pun ada hantu raya ni..tapi kalau ikutan dari berita atas ni apa lagi..dia membela hantu raya la kan..Kalau dah mati 2004 lagi..jadi yang sekarang ni siapa?? seram plak aku.. kih kih kih..

31 Pengkritik Yang Cuak:

  1. aku pun cuak gak.. seb bek bulan pose ni

    BalasPadam
  2. err..siapaka org itu.. ?
    so scary..hoho

    BalasPadam
  3. ishh..biar betik?? takut pulak aku..adehh!

    BalasPadam
  4. assalam..

    sgt2 benci gn mubarak..

    jgt laki nie..

    BalasPadam
  5. alamak..toika??

    p/s: selamat mcuba yer..

    BalasPadam
  6. errr...2004...2011...7 tahun tu..

    cuakkk..cuakkk...

    BalasPadam
  7. WEI..NI BETUL2 KE TIPU NI WEI..ISHHHH..

    BalasPadam
  8. org sana pon ada bela hantu raya ke?

    BalasPadam
  9. tak suka dia!! jahat zalim!!

    BalasPadam
  10. erkk..camna lah agaknya rupa hantu raya arab??mesti lagi cuak!

    BalasPadam
  11. entah-entah die sakit coz hantu raye die kene ikat time-time bulan Ramadhan nie..cuak betollar...>_<

    BalasPadam
  12. alarh.. politik biasa la bro.. macam2 hal boleh terjadi..

    BalasPadam
  13. cuak betul hantu raya ni. huuu~

    BalasPadam
  14. atas dunia lagi tuhan dah tunjuk bro......insaf2

    BalasPadam
  15. haha..jgn pandang belakang pokok kurma...

    BalasPadam
  16. klon dia agaknya kot heheh..versi saka arab memang power ar..hahahah

    BalasPadam
  17. erk..biar betul ni..cuak aq..=_=

    BalasPadam
  18. ini sangat sangat mencuakkan

    BalasPadam
  19. wahhh sangat cuak.. biar betik?? selama ni yang kita tgk kat tv tu siapa? huhuhu

    BalasPadam
  20. time2 nk raya ni.. baru nk keluar cter2 hantu raye ni tau.. cuak tol.. hahaha..

    BalasPadam
  21. ko biar betol !!

    sini dah la tempat firaun haaaaaa..aku kat mesir ni !! baik ko selamat kan aku hahaha

    bulan puasa,boleh la aku komen gini..hihi bulan lain jgn harap !!

    BalasPadam
  22. jage2 dye bace entri nie...hehehheh :P
    cuak tak!

    BalasPadam
  23. yeke ni? huh.. ingatkan hantu raye ni kat malaysia je..

    BalasPadam
  24. eee..sah la bele hantu nye kalau dah ninggal 2004..takut kot cm nie..ank dye relax je..weee

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...