ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 14 Ogos 2011

Sudah Nasib Aku

Malam ni nak sambung balik pasal borhan tu.[kisah sebelum ni].skang dia nampaknya hapy bersama keja partime dia tu..aku pun tak kisah sangat dah..dia pun aku bayar gaji ikut ari je skang ni..Cuma kadang2 bila diperlukan dia macam nak tak nak je datang..alasan dia sebab keja parttime dia tu..

Rasa macam pahat pulak..cakap sekali baru jalan..tak cakap tak jalan...lama2 bosan jugak kan.Keja banyak..suruh overtime tak nak sebab dia ada part time..bila suruh keja ari minggu datang macam bos pulak..ikut suka hati mak bapak dia..Memang susah orang macam ni..Maklumlah bila dia rasa kita perlukan dia sangat2  dia jadi besar kepala..Tak pe lah..tunggu dan lihat je la nanti ye borhan..aku tengh fikirkan jalan untuk selesaikan masalah ni..

*Kalau dah malang nak buat macam mana..tadi balik dari pusing2  bazar ramadan sampai je kat kereta tengok2 dah kemek bonet blakang..adoiii entah sapa la langar.ni main undur tak tengok blakang la ni...tak paham betul aku..main langar lari ni yang buat aku cuak..Memang kena banyak bersabar bulan puasa walaupun dalam ati ni bengang tahap gaban.sama nasib macam kereta safura..bezanya kereta dia kena pecah..aku kena langar lari....Dah Nasib Kita...

9 Pengkritik Yang Cuak:

  1. sabar je la..bulan2 puasa ni yang bnyak Tuhan nak nak uji kita.

    BalasPadam
  2. bulan puase kan.. kne bnyk bersabar.. shera pulak perut ngah meragam jek.. tak tahu pasal ape.. >.<" mmg kne bersbr bnyk2..

    BalasPadam
  3. emmm..sabar la..mmg bulan2 posa ni sje nak uji tahap kesabaran kita...

    BalasPadam
  4. sabar la...yg penting selamat.. :)

    BalasPadam
  5. pergh dugaan tu..sabar ye..

    BalasPadam
  6. oit aku la yg langgar tu kihkihkihkih...weii dah dia hepi keje part time ko lepaskan jer la dia.

    BalasPadam
  7. borhan2x..bila la ko nak insaf ye!

    BalasPadam
  8. susah kan org mcm ni.. tak hormat org lain.. buat sesuka hato dia je..

    lol bontot kete kena cium pulak.. sabar2.. dugaan di bulan puasa.. =)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...