ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 8 Ogos 2011

Header baru.

Ada nampak header baru blog ni..??sempena bulan ramadan ni aku akan guna header ni smpai raya..header yang cantik dan menarik ni telah disumbangkan oleh Tia..nama blog dia Ini kisah tia..dia yang susah payah buat..memang baik Tia ni..tak dapat nak balas budi baik tia..aku cuma boleh balas dengan buat entri khas utk dia..jom la terjah blog tia ni ok..



 Header yang dulu pun sumbangan dari Tia ni jugak...





Pada tia terima kasih banyak2 ye..memang menarik..

27 Pengkritik Yang Cuak:

  1. wow...ni yg jeles ni header aku x meriah

    BalasPadam
  2. cantik header baru ni,siap ade Ramadhan Al Mubarak lg..suke2x =)

    BalasPadam
  3. huish Arul , xdelah .. Tia dah lama kenal Arul .. Tia memang nak buatkan untuk Arul pun .. heheh .. selamat berpuasa arul :D

    BalasPadam
  4. hehe, nice XD

    p/s : apsal ko nye update tak naik eh??

    BalasPadam
  5. assalam...

    waw chanteknya header bwu dia...

    BalasPadam
  6. wahhh...siap ade yg buatkan header lg..
    ni yg jeles ni header i xbertukar sempena ramadhan ni..hehe

    BalasPadam
  7. update lambat naek kat dashboard.. x tahu pasal ape..

    header uh cun.. smart.. smart.. ^_^

    BalasPadam
  8. wahhh tia bg header.beshnya =)

    BalasPadam
  9. gonjeng: jgn jeles2 la..kih kih..

    afikah:memang cantik pun..

    Tia:merendh diri plak..tq sgt2 sbb sudi buatkn..:)

    keroro:memang brmasalh ..aku pun tk pahamm knpa..

    BalasPadam
  10. cantek header..sempena ramadhan..
    ^^

    BalasPadam
  11. camne nak bodek tia ni buat header ek? Khalis punya sepi je..huuu

    BalasPadam
  12. wahh.. cantek header tu.. :) untung la..

    BalasPadam
  13. wahhh.. ade header baru !! cantik !! =)

    pssttt.. gua pose la ari ni..

    BalasPadam
  14. berbakat btol tia nie kan..smart la header nie..tia pkai font ape erk..hehe

    BalasPadam
  15. arul dah buat dah tadi.. npe xleh lagi ek??


    die update bende yg same je

    BalasPadam
  16. p/s: AMBOI,XSYG MULUT TU.. NSB ADE kih kih tu..

    BalasPadam
  17. p/s: hahah,nak cuak watpe lak..ish3..

    BalasPadam
  18. cantik ... boleh buat pakai raya ni...

    BalasPadam
  19. untunglah header ramadan :D

    BalasPadam
  20. Meriah header, lawa seh :)

    BalasPadam
  21. waa..bertuahnye kaw...bile arr tia nie nak buat header untuk blog aku yerk..??>>heehhehe..:P

    BalasPadam
  22. smart la header tu bro..(^^,)

    BalasPadam
  23. Tahniah dh ada awek..haha..
    semartt ! :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...