ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 25 Ogos 2011

Spontaneous Thursday #7

"Kita mungkin akan menderita jika kita terlalu percaya pada seseorang, namun kita akan lebih menderita jika tidak percaya kepada sesiapa pun."
 

12 Pengkritik Yang Cuak:

  1. emm nice.. jangan meletakkan sesuatu kepercayaan di tahap maksimum... hee betul ke.. bagus percayakan orang namun berpada2 lah... thanks 4 sharing.. :)

    BalasPadam
  2. betul tu.. kepercayaan tu penting sebenarnya.. percayalah kepada Allah.. maka teraturlah hidup kita..:)

    BalasPadam
  3. hehehe..betol3!

    asal xde cuak ni!! :P

    BalasPadam
  4. arul.. betul tu.. jgn terlalu pcaye.. nnti bler org tu tikam blakang.. parah wooo..

    kalau x pcaye langsung.. teruk sgt pulak tu.. sebab tu kte diberi pilihan.. jadi kte pilih lar org mane yg boleh dipercayai.. bukan yg akan hentam kte balik nanti..

    BalasPadam
  5. huhu..sy touched la arul..
    tp nak re-build trust tue TERsgtla ssh..
    xpe slow2 kan ? hihi

    BalasPadam
  6. trust adalah salah satu bahan yang mudah pecah dan untuk menjadi sediakala amatla mahal kosnya..sekali pecahkan dia,mahal harganya untuk dapatkan ia kembali..

    jadi berhati-hati memberi trust kepada orang lain..kerna ia begitu bernilai dan mahal..

    BalasPadam
  7. believe in Allah, believe in ourself =)

    BalasPadam
  8. bersederhana je dlm semua perkara termasuk percaya hehe

    BalasPadam
  9. lagi menderita kalau kita tidak dipercayai!

    percayalah!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  10. jd ko kena percayalah yg aku sedang berpengsan skang ni..kihkihkih

    BalasPadam
  11. berikan cintamu juga sayangmu,
    percaya padaku ku kan menjagamu,
    hingga waktu menjemputku...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...