ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 21 Ogos 2011

Ditelan awan debu

Awan debu gergasi menyelubungi bandar raya PHOENIX, Amerika Syarikat , buat kali ketiga dalam tempoh kurang dua bulan.Tembok debu menyelimuti kota metropolitan berkenaan Khamis lalu dengan langit bertukar warna coklat manakala jarak penglihatan pula berkurangan sekali gus menjadikan keadaan merbahaya untuk memandu.

Awan debu dikenali sebagai 'Habook' itu turut menyebabkan beberapa penerbangan tergendala selama hampir sejam tetapi tiada sebarang kecederaan dilaporkan akibat fenomena tersebut.

Beberapa gambar yang mencuakkan apabila awan debu menyerang..






*Cuak aku..nasib malaysia tak pernah ada lagi kejadian macam ni..
  
Awan cerut gergasi

18 Pengkritik Yang Cuak:

  1. Salam;
    Wooo,..ngerinya takut aku nengok serupa asap letupan bom atom kat hiroshima jepang....

    BalasPadam
  2. dahsatnya... erm tadi baca tajuk cam ditelan awan gebu... hohoho... mata Ticer dah makin rabun kot... :D

    BalasPadam
  3. tersedut debu macam ni...cuak. :D

    BalasPadam
  4. sungguh mencuakkan.. ^^

    esok free ?? jom la.. awk tak culik sy kan? haha

    BalasPadam
  5. cik10:esk?? bleh je..xde nak culik2 pun lah..

    BalasPadam
  6. macam ni ke asap yang kuar masa nak dekat kiamat sok???

    BalasPadam
  7. takutkan..ni baru sikit,,belum banyak lagi..:)

    BalasPadam
  8. cuak aku,,, tak jerebu ke pas tu

    BalasPadam
  9. kalau kat Malaysia jadi camnie..>_<

    BalasPadam
  10. wo0oo..giler cuak r..da nmpk cam tsunami lar plak~

    BalasPadam
  11. nmpak scary doe..betol2..syukur la malaysia ta jd mcm nih :D

    BalasPadam
  12. dasyat gileee . bahaya tuuu . memang nampak menakutkanlah ...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...