ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 25 Ogos 2011

Lembu tersangkut dan tersepit

Seekor lembu tersangkut pada penghadang jalan dekat kampung Montecorvino Rovella-Salerno di Itali.Kejadian tersebut berlaku apabila lembu itu cuba untuk melompat melepasi penghadang jalan itu.


Namun, kesilapan lompatan itu menyebabkan ia hilang iimbangan sekali gus mengakibatkan badan haiwan tersebut tersangkut pada penghadang jalan baru-baru ini.Akhirnya lembu tu berjaya melepaskan diri.

Jom layan gambar2 lembu lain yang tersangkut dan tersepit...






*Cuak aku..kesian kat lembu2 ni..kih kih kih..

32 Pengkritik Yang Cuak:

  1. yang gambar last sekali tu yg aq pelik kejap..

    "macam mana boleh masuk kepala lembu tu kat situ..?"

    BalasPadam
  2. mesti dok giler nk kejar lembu tino nih sampai terbabas sangkut camtu skali...siannn huhuhu

    BalasPadam
  3. Ala... kesiannye lembu tu...
    Macam mana plak bleh tersepit...
    Ni mesti nak lari dari disembelih buat santapan makan malam ek....

    BalasPadam
  4. ala ciannya.... nak bunuh diri pun jgn la mcm ne kekeke...

    BalasPadam
  5. CUAK DAN LAWAK..hihi..smart entry..cane la terpikir nk wat entry ni..hihi

    BalasPadam
  6. tragis aku tgk lembu2 ni....

    BalasPadam
  7. kesian je lembu tu.. tapi nk sembelih senang tu.. hehehe..

    BalasPadam
  8. sian lembu tu..sembelih je la

    BalasPadam
  9. nak sembelih je ni..nk raya dah kan..kih kih kih

    BalasPadam
  10. aku pun CUAK tengok..tambah2 gambar 3rd tu..biaq betik?huhu

    BalasPadam
  11. semua lembu2 tu konfirm jadi rendang daging raya ni...hahaha

    BalasPadam
  12. arg,,tidak,kesian

    makin bertambah kecomelans lembus tuuu T.T

    BalasPadam
  13. adoi , tak menahan kot kepala lembu yang menyangkut tu ..

    BalasPadam
  14. mano ekau jumpo ni..kek pokan pilah ko? haha

    BalasPadam
  15. tia:tu la pasal...

    kiz:den jumpo kek jemapoh lombu tu.. melintang deh tongh jalan..kih kih kih

    BalasPadam
  16. perghh camane la boleh sampai mcmtu ..

    BalasPadam
  17. bile tengok gmbar2 ni timbul rasa kesian dan nak gelak pun ade sbb lucu,haihhh ika ni hehe

    BalasPadam
  18. masuk boleh, keluar tak boleh tu yang tersepit..^_^"

    BalasPadam
  19. lembu tu takut kena korban raya tu.. tu yg main kejar2 lalu tersepit. kahkahkah

    BalasPadam
  20. hahahahaha... tak baik ketawakan tapi nak ketawa jugak... huhuhu...
    anyway, selamat hari raya bro..!!

    BalasPadam
  21. haha..gile kesian lembu tuh..haha :D

    BalasPadam
  22. dye tkt nak kene sembelih dan dijadikan dging ais la toh kan

    BalasPadam
  23. adeh2..lucu pula tgk lembu2 ni..terigt dkt lawak tue..haha

    BalasPadam
  24. haha kelaka la. mcm ne leh tsangkut kat pokok

    BalasPadam
  25. hahaha terus aku bayangkan lembu lari cam watson nyamek time korban tiba2 melekat kat penghadang jalan takpun pokok bercabang hhahha..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...