ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 20 Jun 2011

"First GA Operasi Hitam : Simple Game to Win"

Sedang aku berada di pasar untuk membeli ikan, aku ternampak penjual ikan itu menggaru-garu ketiaknya. Lalu aku pun batalkan niat nak beli ikan..terus naik gerek pegi jumpa khairil nak tengok bendang aku.lagipun dah lama tak tengok bendang ni.Kebetulan aku nak g rumah khairil nampak syuxer tengah berlari lari setempat..aku pun tekejut apa hal lak yang dia lari ni..dia cakap nampak hantu maklumlah si syuxer ni memang suka cerita hantu..apa lagi aku ajak dia naik gerek,sebab naik gerek lagi laju dari berlari..

Sampai  rumah khairil nampak dia tengah marah2 pasal lubang kat taman mutiara tu..aku sabarkan dia kejap..memandangkan dia tengah marah aku tak jadi nak tengok bendang..masa tu pulak perut aku dah lapar apa lagi aku  ajak khairil pegi makan.dia pun nak join jugak naik gerek aku..bayangkanlah naik gerek tiga orang..parah sangat rupanya..

Sampai kedai mamak nampak jiejah tengah makan mee sangul dengan harazzdani yang baru balik dari kampung..aku tanya dia kenapa tak ajak kotak bulat makan sekali..jiejah cakap kotak bulat tak nak sebab dia leka tengok boboiboy.. yang si eyfa lak bapak dia baru dapat message dari najib tu dia pun tak dapat ikut.. aku yang dah lapar sangat terus duduk kat meja jiejah dan kitaorang makan beramai-ramai...

*Cuak aku..cerita ini hanyalah rekaan semata2 dan nama2 diatas adalah kawan2 blog ni..sapa yang nak kenal g la terjah blog diaorg ok..kih kih kih..


!                                                                           operasihitam !
nak join klik sini

10 Pengkritik Yang Cuak:

  1. hahaha...pandai la pkcik wat crita..berkait dgn orang nya pulak tu..terbaik! *gaya atok boboiboy*

    BalasPadam
  2. HAHAHAHAA. lawak lawak. pandai sungguh bab reka2 cerita ni. eh cop! GEREK tu apa arul?

    BalasPadam
  3. kotak bab merepek pk cik bleh la..kih kih kih

    eyfa:gerek bas si kal.. kih kih kih

    BalasPadam
  4. harrazdani -ko kaco aku dating ngan JJ la brooo...terbaik...huhhu

    BalasPadam
  5. pandai ko wat citer bro..:)...hahahhaha..

    terbaik dari pluto..

    BalasPadam
  6. aduhhhh cuak giler bc cite ni,smpai garu2 ketiak.hmm masamm.

    BalasPadam
  7. waaaaaaaaaa...i kenot accept...cite dia lg besh...siyes cite ni terbaekkk..*terpaksa ckp camtu kat musuh ni coz im not hipokrit but im konkrit koh koh koh koh*

    BalasPadam
  8. hahaha..syok baca bha..
    cuak tak cuak kasi cuak je..haha

    BalasPadam
  9. kih kih kih..tq..tk best sgt pun..janji join segmen..

    BalasPadam
  10. thanks sbb sudi join.. :D

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...