ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 19 Jun 2011

"Jom berbloglist Express bersama Syuxer #1"

Kali ni join segmen member aku ni.. sapa lagi yang melankolia kalau tak syuxer.. sapa nak join klik sini..
Faedah dari join ni korang dapat 1.Blog korang akan dipromosi 2.Akan disinggah selalu dan dikomen oleh syuxer..InsyaAllah..3.Kemungkinan pengomen tegar yang selalu singgah blog syuxer  ni akan terjah blog yang sudi join segmen neh
Keburukan:
1.Takde hadiah.


*syuxer cakap tak de hadiah..tp bagi aku faedah kat atas tu hadiah la tu..bukan semua hadiah mesti duit atau benda2..dapat mengeratkan antara kawan2 dan dpt kawan baru dari join segmen macam ni kira hadiah jgak tu..jadi jom la join memeriahkan segmen kawan2..

biarpun segmen kwn2 tp syrat2 kena ikut..

6 Pengkritik Yang Cuak:

  1. err... nak jgak.. tp nk try jd yg last la.. :P

    BalasPadam
  2. dah siap buat dah tunggu esok tuk publish..

    BalasPadam
  3. jiejah:leh lak simpan2 ek...mcm kenal je tektik tu kih kih kih

    kotak:nk jd yg last jgk ek..

    BalasPadam
  4. save the last for the best..hehe

    BalasPadam
  5. tq bro..:)..terharu weh..

    BalasPadam
  6. wahhh mamat ni buat bloglist eh?sok lah join.hehhee

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...