ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 25 Jun 2011

Song Saturday#


*Aku peminat setia kumpulan ni..sempena lagu sabtu jom layan lagu ni Titian perjalanan dari XPDC.. tk minat sila pangkah(pinjam kata2 harzdani).. kih kih kih..

11 Pengkritik Yang Cuak:

  1. aku suka xpdc ni..lagi-lagi lagu semangat yang hilang..ada memori yang aku tak leh lupa pasal lagu tu!

    BalasPadam
  2. AWM:sama la..caya lahhh..Janji rock..nnt de masa jom jaming lgu semangt yg hilang tu..kih kih kih.

    BalasPadam
  3. lah lagu nie~ bese denga tapi xtw pulak nie tajuk nye~ huhu..best jgk~ jiwang upenye eh~ =P

    BalasPadam
  4. wah..lama nda dgr dulo2 ja..hehe..
    pi dengar lagu boys like girls bha..
    best !

    BalasPadam
  5. ahahha..pkcik teringat zaman muda-muda ye.. :P

    BalasPadam
  6. yes bro!..aku dulu pun minat XPDC ni...metal...titian perjalanan jadi siulan dulu...best...

    BalasPadam
  7. apasal geng2 kita seia sekata bab2 lagu neh hahaah..ini lagu aku minat gak..:)..terbaik dari ladang..

    BalasPadam
  8. x minat x minat pangkah pangkah muahahahahaha

    BalasPadam
  9. wahahahah....lagu peberet gak nih....apesal tak tyng VC yg ori...kat stesen ketapi....hahahah

    p/s pinjma tag line nampak..huhu

    BalasPadam
  10. kat stesen tk brapa best bunyi nye..kih kih..

    pinjam sekejap da...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...