ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 22 Ogos 2011

Video:Kumpulan perusuh mencuri skuter

Satu rakaman kamera litar tertutup (CCTV) merakamkan detik-detik sekumpulan samseng mencuri sebuah skuter yang ditunggang pemiliknya di sini baru-baru ini.Kejadian itu berlaku semasa rusuhan yang melanda London ekoran kematian seorang suspek penjenayah, Mark Duggan yang ditembak mati oleh polis.

Dalam kejadian itu, pemilik skuter tersebut pada mulanya berunding dengan sekumpulan samseng yang merusuh di sebatang jalan raya.Pemilik skuter itu kemudian memecut tetapi dia dikejar oleh beberapa perusuh.Sorang perusuh itu menarik leher pemilik skuter tersebut menyebabkan dia terjatuh.Dia kemudian diheret oleh seorang perusuh ke tepi jalan manakala seorang perusuh lain melarikan skuter tersebut.

Saksikan Detik-detik perusuh itu melarikan skuter tersebut telah dimuat naik ke laman YouTube ni..


*Cuak aku..memang tak guna la diaorang ni..

18 Pengkritik Yang Cuak:

  1. kenapa perusuh tu buat semua tu kat pemilih skuter tu?

    dahsyatnye ek,,haru biru..

    BalasPadam
  2. bahaya btul ye...nasib baik negara kita tak macam ni.

    BalasPadam
  3. gila ar..yang gi cari pasal tuh wat pe huhu..kan perusuh tengah otaknya jem..

    BalasPadam
  4. kesian betol..tampaq sat g..

    BalasPadam
  5. blur jap. mana pegi penunggang sebenar skuter tuh?

    blog arul dah update feed! =)

    BalasPadam
  6. tahap barbarian depa ni...

    BalasPadam
  7. haha..macam2 mat salleh ni..skuter pun nak rembat..

    BalasPadam
  8. dalam keadaan macam tu sempat lagi ambil peluang, tak guna betullahkan dia orang ni

    BalasPadam
  9. xyah bawak skuter la.bawak basikal je-.-"

    BalasPadam
  10. phew.. sampai camtu skali.. huhuu

    BalasPadam
  11. hoh.apahal la
    xde keje lain ke
    cube la bawa terbelog ke hehe

    BalasPadam
  12. terbelog:tu la pasal.taiko ada ..dia tk nak bawak..kih kih kih

    BalasPadam
  13. adoi.. kejam la diorang ni..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...