ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 4 Ogos 2011

Kereta terbaru David Beckham

Memang mencuakkan pemain bola sepak terkaya ni..macam2 jenis kereta dia ada..sampai tak muat dah tempat letak kereta kat rumah dia tu..sapa???siapa lagi kalau bukan bintang bola sepak England yang bermain untuk kelab LA Galaxy, David Beckham..Dia ni dikatakan mempunyai kereta baru sebuah  Ferrari 612 Scaglietti yang berharga AS$300,000 (RM894,294.01), berwarna hitam dan mempunyai nombor 7.


kereta terbaru David Beckham
Nombor itu pernah digunakan oleh Beckham semasa dia mewakili kelab Manchester United.Kereta baru itu dilihat diletakkan di luar rumah Beckham di sini baru-baru ini.Sejak dilancarkan pada 2004, kereta Ferrari itu mempunyai sistem navigasi satelit, alat pemain muzik MP3, mengenali suara pemilik dan teknologi wayarles. Sebelum ini, Beckham memiliki satu koleksi kenderaan yang terdiri daripada sebuah kereta BMW, Lamborghini, Aston Martin, Porsche, Escalade, sebuah jip dan beberapa motosikal.Jom tengok koleksi kenderaan dia ni..









 *Cuak aku..kalau dah terlebih2 tu apa salahnye pos kat aku satu kereta tu..mana2 pun boleh..tak kisah pun..pada terbiar tk pakai..baik sedekah.. kih kih kih..

18 Pengkritik Yang Cuak:

  1. tok arab minyak n sultan brunei sampai x terbilang brapa biji kereta dia ada

    BalasPadam
  2. haihhh byk nye kereta,sokong arul lebih baik bersederhana je,membazir je byk2 bnda alah tu :)

    BalasPadam
  3. giler kayes,untung nya posh kan.bagus nya mereka ni sbb tak cerai2 cm artis lain.heee suke!

    BalasPadam
  4. Tuah ayam nampak di kaki... Tuah Becham pun sama

    BalasPadam
  5. bak la satu abang beckham! =P

    BalasPadam
  6. kalau die dah pos t jgn lpe bwk saye jln2 naik kete tu tau..hakhak

    BalasPadam
  7. fathiah:tak mau dia bg la..kedekut tu..

    abg lan:btul tu ..dia ngan ayam sama je tuahnye..kih kih kih

    BalasPadam
  8. nak porshe!! kaya giler kan becham nie..bila la pemain bola m'sia nak kaya macm nie..hhee

    BalasPadam
  9. dah kaya semamngnya kaya! rezeki anak bakal lahir kot. lagipon mmg smart kete dia tu!

    BalasPadam
  10. banyaknya duit dia..bagi kat aku jugak la satu..hahaha

    BalasPadam
  11. tak kisahlah yang mana satu dia nak bagi ..aku rela...keh3

    BalasPadam
  12. tunggu dia sedekahkan Myvi edisi baru kala purple kat aku...bile la nak sampai ni ish...

    BalasPadam
  13. Nikmat dunia david beckham.. Biarkan die.. Hahahah~

    BalasPadam
  14. woahh..mmg kaya..haha..
    btw, no 7 ? like it..

    BalasPadam
  15. hehe, kaya terlebih dia kot :p

    BalasPadam
  16. dia kaya, bro..T_T..kita tak leh watpe..cukupla beserdahana kot..janji kita bahagia hehe..jadi kaya pun kena maki gak heheh..asyik kena intai ngan paparazi dan perompak heheh

    BalasPadam
  17. main bola sepak boleh jadi kaya giler cenggini..dahsyat!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...