ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 23 Ogos 2011

Kes Kemalangan Kereta Mewah

 Kes1:
Sebuah kereta sport mewah Lamborghini tersangkut di kawasan berpasir di sebuah padang golf di sini.Salah seorang pemandu Lamborghini itu memandu kereta tersebut ke padang golf.Namun, dia tidak menyedari terdapat kawasan berpasir yang mempunyai cerun.

Sebuah trak tunda kemudian tiba untuk membantu mengeluarkan kereta tersebut dari kawasan tersebut dengan menggunakan peralatan mengangkat kenderaan.
 ________________________________________________________
Kes 2:
Seorang pemilik kereta mewah Ferrari yang selesai menikmati hidangan di sebuah restoran terkejut apabila melihat sebahagian badan kenderaannya itu berada di dalam laut.
Kejadian itu berlaku disebabkan brek sebuah van Renault berwarna putih tidak berfungsi menyebabkan ia berundur dan melanggar kereta Ferrari 360 Spider itu yang berharga £120,000 (RM591,273).
 _______________________________________________________
Kes 3:
Seorang pemandu wanita terpaksa diselamatkan selepas kereta mewah jenis Lexus GS berharga AS$70,000 (RM208,963) yang dipandunya tersekat di atas simen basah.
Kejadian itu berlaku pada Rabu lalu apabila wanita berkenaan cuba membuat pusingan U dan memasuki jalan yang sedang dibaiki di sini.

*Cuak aku..bodoh2 je eksiden diaorang ni..kereta je mahal..  Bagi kat aku je la senang..kih kih kih..

29 Pengkritik Yang Cuak:

  1. eksiden yang tak macam eksiden lak kan. hehe ! careles smpai leh masuk dlm simen basah tapi agk cian bila keta tak pasal2 masuk tasik. hais. haha !

    BalasPadam
  2. Salam;
    tak hal punya diorangkan banyak duit kan.

    BalasPadam
  3. syg aje..tp depa byk duit..xkisah punyaaa...

    BalasPadam
  4. haha..tapi yang kereta ferrari tu kesian..bukan dia yang salah masuk..

    BalasPadam
  5. yg tersekat kat simen tu paling kelakar.

    BalasPadam
  6. benda dah nak terjadiiii.. mahal ke murah dah tak kira daa...hehe

    BalasPadam
  7. duk romeo je lebih orang yg bawak kereta tu(macam le ciku kenal) ,..ehehe..camna la boleh masuk dalam simen..lawak ah

    BalasPadam
  8. kadang2 mereka ni kaya warisan...otak biasa2 jer...tu yg jadi mcm dlm gambar kat atas tu....

    BalasPadam
  9. wat rugi je ade kereta mahal2 tp kemalangan cenggini hehe

    BalasPadam
  10. ala saja je diorang ni nak tarik perhatian..kui2...

    BalasPadam
  11. hishh bak sini la kete tuh kalo tak reti jaga. hehe

    BalasPadam
  12. hahahaha..eksiden yg not pelik tp ntahla nk ckp pe..aha..
    paling cuak no 3..haha..

    BalasPadam
  13. hish...rugi je kereta dah la mahal..syg wooo bila excident ni..

    BalasPadam
  14. pada dorang eksiden tu kecik jer kan..:)

    BalasPadam
  15. Makaih, tak sayang kereta. bak sini :DD

    BalasPadam
  16. yang kereta terlekat kat simen tu klako.. dia takleh keluar kete.. kene tunggu simen keras

    BalasPadam
  17. kete mahal2 jd mcm tuh..adoii

    BalasPadam
  18. keta mahal syg kalo accident.. tp mereka duit byk ni x kisah kot, bley bli lain..hehe

    BalasPadam
  19. agaknya tuan2 keta ni tak perasan dan tak berhati hati..maklumlah jadi perhatian org...

    BalasPadam
  20. Ish².. kereta mahal² tak melambangkan kecekapan si pemandu pun... ;D

    BalasPadam
  21. kes 1

    apesal la gi pandu kat padang golf.. tak cukup jalan ke bang ?? haha

    kes2

    ishk2.. kesian2.. tak pasal2 kete dia minum air..

    kes3

    haa.. kete da melekat jat situ.. bleh buat pameran la.. kompom perompak takleh angkat punye.. haha

    BalasPadam
  22. Haa igt kete mahal tak eksiden ke? Ayuh kte beli treler.. Agr lbh slmt.. Kahkahkah~

    BalasPadam
  23. yang kes 3 tu paling bodoh..haha..takde signboard ke letak simen basah..adoi..xpela kaya, banyank duit nak repair klu rosak..:D

    BalasPadam
  24. orang kaya bukan semua cerdik bawa kereta...

    BalasPadam
  25. eksiden camni memang memalukan hehe..dahla mahal2..tapi rileks je kot servis..maklumlah banyak duit..lainlah kita..memang maki hamunla orang yang wat pedajal kereta kita cam dalam gambar no 2 hehe

    BalasPadam
  26. amboi suka suka dia je bawak kete gi padang golf.ape dia pk padang tu bapak dia yang punye?kahkah

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...