ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 2 Ogos 2011

Mati di timpa tiang gol

Sekarang ni kalau nak main bola kata mana2 padang kena hati2..Tiang gol boleh jadi punca nyawa melayang. Macam yang terjadi kat seorang kanak-kanak lelaki berusia 12 tahun terbunuh apabila tiang gol di padang permainan di sebuah kampung tumbang dan menimpanya.Kejadian itu berlaku Jumaat lalu ketika Casey Breese bermain dengan rakannya, di padang bola sepak di desa Caersws, dekat Newtown di tengah Wales.


jd pnjaga gol pun tk selamat..
Kat malaysia pun ada kes macam ni..budak jugak yang mati kena himpap kat tiang gol..
tak tau bila ni..lama dah kot..

ni tiang golnya

Cuak aku..kalau tiang gol rugbi yang tumbang jangan kata  buda..gajah pun kong.. kih kih kih..

p/s:baru lepas dari mimpi..

20 Pengkritik Yang Cuak:

  1. akak pernah kena timpa dengan
    tiang bola jaring..mujur tak mati..

    BalasPadam
  2. cuak pulak.. tiang gol pun leh maut kan.. >.<"

    BalasPadam
  3. bila dah ajal, memang tak boleh buat apa

    BalasPadam
  4. mmg cuak ni..
    so scary..huhu ~

    BalasPadam
  5. coz itu aku tak suka jadi GK heheh..banyak bahana tuh..tiang gol rugbi tuh memang boleh T.K.O terus heheh

    apapun Rest in peace for budak omputih tuh dan al-fatihah untuk Khairi..sian muda2 dah ketemu ajalnya..

    BalasPadam
  6. Kesian...
    tak memasal je...
    da ajalkan nak buat mcm mana? :)

    BalasPadam
  7. hurmm..tak pernah dgr pn lgi pasal maut sebb tiang gol.. memacam ya.. kalau dah ajal..ajal juga..

    ~~ nak ke lana belanja roti arul? mai, dtg kedai bakery tu, lana boleh belanja. belanja tapi pakai duit arul,hahahaahah

    BalasPadam
  8. emm, kesian ..
    slalu jugak dgr berita mcm ni ~

    BalasPadam
  9. uish scarynya...kesian dia..

    BalasPadam
  10. tiang gol kan besi. sekali hempap kena kepala mmg perdarahan dalaman n bawa maut..berhati2 la yer..

    BalasPadam
  11. keselamatan di kawasan padang xdpantau bab tu camtu.... haiyaa....

    BalasPadam
  12. adoiii . ngerinya ... sebab tu malang tak berbau ..

    BalasPadam
  13. banyak jugak dgr kes mcm ni.. malang tak berbau..

    BalasPadam
  14. gol yang jenis boleh ubah ni memang bahaya...baik lagi jenis yang tiang taman dalam tanah tu tak bahaya...

    BalasPadam
  15. selamat MK da tak dapat main bola lagi...huhu

    BalasPadam
  16. cuak den. jangan KFCM yang mati kena timpa gol sudah. hehehee

    BalasPadam
  17. uish.. bahaye la sukan2 ni.. tu xminat sukan tu.. haha..

    BalasPadam
  18. huh kalo kena kat budak memang naya siann

    BalasPadam
  19. hmmm seday nya.tak pasal2 je.

    BalasPadam
  20. kesiannya,,dah ajal dia kan..bukan setakat tiang gol, tiang letrik, tiang ampaian kain,,semua pon bahaya!

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...