ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 3 Ogos 2011

Tutup kepala dengan iPAD

Memang mencuakkan kalau jumpa orang tutup kepala ngan iPAD..Tu yang dilakukan seorang gadis yang hanya dikenali sebagai Mia  bersiar-siar di jalan menarik perhatian ramai apabila kepalanya ‘digantikan’ dengan iPad.

Ketika bersiar-siar, paparan pada iPad itu menunjukkan imej ‘kepala’ Mia dalam pelbagai aksi, termasuk membaca buku dan tersenyum.Empat iPad digunakan bagi memaparkan imej ‘kepala’ Mia melalui empat sudut, iaitu depan, belakang, kiri dan kanan.

Sumber tu tak bagi tau pulak apa punca pempuan tu pakai ipad kat kepala..kalau rasa dah banyak sangat benda alah tu bagi la kat aku satu..pe salahnya kena lak bulan2 pose ni kan..bersedekah amalan mulia..kih kih..Tapi ada jugak yang tutup kepala macam kat bawah ni..


*zaman skang ni macam2ada..tapi tak pe lah..tutup kepala macam ni..jangan tutup kepala sebab masuk mahkamah dah la...kih kih kih..

-apa idea wordless ari ni ek..ermm..tgh berpk...-

24 Pengkritik Yang Cuak:

  1. tu la macam2 dunia skrng ni kan.. esok2 ada orng tutup kepala pakai almari pulak hahahaha

    BalasPadam
  2. xde keje betul..haha..tak lama lagi keluar kat surat khabar,,ada orang curik kepala dia..:P

    BalasPadam
  3. hoh?? apa la motif diaa. yang bawah tuh dia pakai apa?

    BalasPadam
  4. Die pkai tu tuk dapat effect 3d ke??haha

    BalasPadam
  5. aiyo..kenape kah..org cengginie pon ade ye..ishhh...nak lain dari yg lain..huuu..:)

    BalasPadam
  6. dia orang ni kan, nak cari kepelikkan yang memang pelik haha

    BalasPadam
  7. org mcm ni pon ada ka.. hahaa cuak betol!

    BalasPadam
  8. aku klau malu tutup ngan kotak je kepala ni.. kih kih kih

    BalasPadam
  9. hahaha...baik pakai tudung...murah lagi dari Ipad tu...

    BalasPadam
  10. haha ... tutup pakai tudung je la..lg comel

    BalasPadam
  11. kan kena barah otak baru tau heheh..x berat ke kepala dok bawa alah tuh heheh

    BalasPadam
  12. ape ke pelik org mcm ni.. gambar2 tu membuat kan macam nak maki bulan puase ni.. hahahah.. >.<"

    BalasPadam
  13. adoi..sj nk femes la tue..hahaha..
    pelik btl..

    BalasPadam
  14. pelik bebenor orang zaman sekarang =,='

    BalasPadam
  15. nak tarik perhatian la tu...hehe

    BalasPadam
  16. menda lah ni..macam terseksa je aku tgk,hak3

    BalasPadam
  17. hahaaa .. kepala lak terasa berat ni :D

    BalasPadam
  18. tu lah pasai..sampai 4 ipad..bg lar satu..pad jer yg kiter mpu beli..ipad x mampu..haha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...