ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 7 Ogos 2011

Kejutan model 10tahun

Memang mencuakkan budak ni. baru berumur 10tahun dah jadi model yang mencuakkan dalam industri peragaan.Gaya kanak-kanak Thylane Lena-Rose Blondeau semakin menjadi sebutan dalam arena fesyen telah menimbulkan kontroversi kerana dia memaparkan gaya tarikan seksual seperti individu berusia dua kali ganda umurnya.Thylane telah muncul dalam pelbagai kempen dan imejnya tersebar luas di Internet.

Dia dilahirkan di Ivory Coast, Thylane merupakan anak pasangan pemain bola sepak pasukan Perancis, Patrick Blondeau dan pelakon Véronika Loubry..Jom tengok aksi2 budak ni..











 *Cuak aku..

12 Pengkritik Yang Cuak:

  1. kecik2 dah pandai pakai make up tebal2..euwwww huhuhu

    BalasPadam
  2. gile ah budak ni .. tak menahan buat mulut itek tu .. huhu ..

    BalasPadam
  3. serius jeles.. ahhh.. geram nyer.. dah macam orang besar lagak nyer.. >.<"

    BalasPadam
  4. umur sebaya tu patutnya dibentuk lagi mindanya..

    matang sebelum waktunya bahaya jugak..huhu

    BalasPadam
  5. umur 10 tahun dah buat duit sendiri banyak banyak. dah 20 nanti mmg billionaire lah.

    BalasPadam
  6. Pehhh, kurus sangat budak tuh, tak ptot mak ayah dia didik dia jadi model, apa pun tak bolee! haha.

    BalasPadam
  7. 10 tahun jadi model..??..blaja tinggal kat mane lar budak tu..

    BalasPadam
  8. pergghh...gempak tuh! sexi..pose da mcm org dewase lak tuh..ish3..

    BalasPadam
  9. kecik2 da ajar jadi model..huhu~

    BalasPadam
  10. she's cute..no wonder..hehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...