ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Isnin, 1 Ogos 2011

Juadah berbuka puasa

Baru petang sikit aku dah fikir nak makan apa berbuka nanti..maklumlah 1st puasa.macam2 la cerita nak buat..Kat sini nak kongsi makanan yang aku suka beli masa kat bazar ramadan..sedap ooo...skang ni tengok je la dulu..kang dah buka baru bedal..ehh terliur ke tengok gmbar2 ni..ala..korang dah besar..tak kan tengok gmbar makanan ni pun nak terjejas pose korang tu kan...jom tengok2 dan belek2 makanan petang ni..


suka yg tk berminyk tu..

terperecik tekak tgok ni..

nasi keselasa..eh silap nasi kerabu

tk bleh tk beli ni..lmbat pegi beratur pnjang ooo..

roti john terry

yg basah punya..tak mau goreng..

Yang ni awal2 berbuka kena makan dulu..
yusuf taiyoob..sebut pelan2 mcm dlm iklan ok..

*Cuak aku.ni tk de lah semua nak beli..tapi salah satu atas ni mesti ada..kih kih kih...korang suka makan apa lak..mesti korang tk suka pa pe kan.tak pun ramai yg ckp nak minum air suam..pas tu mkn buah kurma je kan..dahsyat la korang.....cover lebihhhh...kih kih kih..

18 Pengkritik Yang Cuak:

  1. adoiii..
    lapar terus nmpk mknn ni..hahaha..
    btw, karipap fav sy !
    haha

    BalasPadam
  2. aku rasa baru je komen tadi tiba2 ada error huhu..biar aku replay blik..

    aku roti john wajib ada hahahah..itu makan selepas maghrib...

    err..nasi keselasa??hahahahah mesti bengang makcik2 nak kaut nasi mana tuh dalam periuk hhahhaha,...

    aku berbuka kat masjid,bro..:)..makan free selama 27 malam heheh

    BalasPadam
  3. banyak menu piliham hmm..ayam percek sedap juga tu..nag pergi cari la

    BalasPadam
  4. sangat kejam menayangkan pic makan2 ni semua.. hahahha.. makanan yg arul pilih ni hampir semua favourite shera.. hehehe.. arghhh.. terliur sudah ^_^

    BalasPadam
  5. menu berbuka hari ini nasi ayam my mom yg masak bukan my mom linda on masak tau!

    desert pulut hitam.

    air teh o panas ( sbb aku semput x leh sejuk)

    dan buah kurma safiyahhh :)

    BalasPadam
  6. pergh!! terliur gua bro. :P

    p/s : bloglist dah bukak, jom join XD

    BalasPadam
  7. yup..makanan wajib jijah murtabak jugak! sedapnya....

    BalasPadam
  8. bazar mano ekau poei bro?

    BalasPadam
  9. Kiz:bazar kek joseh yo ni ha.. kih kih kih

    BalasPadam
  10. nasib baik eyfa baca time dah berbuka. ahahhaa

    BalasPadam
  11. tp kalau tgk time tgh puasa pn xterliur kot. sbb kita bukan budak2 ye dak? sikit2 lapar. huhu.

    BalasPadam
  12. nasib aku tgk entry ni lepas berbuka..hahaha

    BalasPadam
  13. hahaa . air putih belakang sikit .. sarsi dengan ketulan ais didahulukan . mwahahaa :)

    BalasPadam
  14. da tengah malam baru tengok entri ni..takde la terliur sgt..heee~

    BalasPadam
  15. ni berbuka ke melantak ni..haha..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...