ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 13 Ogos 2011

Helmet yang mencuakkan

Kebanyakan orang cuba mengelak menggunakan topi keledar berambut.Namun, topi keledar yang dilengkapi rambut ini membuatkan rambut anda terurus dan boleh disikat setiap masa.Sekumpulan pereka dari Kazakhstan muncul dengan produk topi keledar yang akan menarik perhatian orang apabila anda memakainya ketika menunggang motosikal.

bleh nak letak subang skali..
Ia termasuk topi keledar dilengkapi rambut berwarna kemerahan - lengkap dengan telinga - dan rambut pendek coklat dengan anting-anting di telinga.Rekaan itu dicipta agensi pemasaran Good! di Almaty, Kazakhstan.[sumber]

Jom layan gambar2 helmet dengan yang mencuakkan ni pulak..pilih la yang korang suka..












*Cuak aku..Ada helmet yang betul2 mencuakkan lagi tapi aku ambik gmbar  helmet yg seangkatan dengan berita tu je..Untuk aku,aku tetap setia dengan helmet yang pakcik ni pakai.*sejibik cam aku punya helmet ni...Kat korang semua.. berhati2 la ye jangan pakai terbalik pulak..malu bro...kih kih kih

24 Pengkritik Yang Cuak:

  1. wuahaha..paling style sekali gambar bawah tuh.. :D

    BalasPadam
  2. kih kih kihhhh....macam2...yang bawah sekali tu, awat macam tu...

    BalasPadam
  3. yg bawah sekali tu seksi sikit..jgn salah pilih ..kih kih

    BalasPadam
  4. adoii..pasal ape yg bwh tu..malu je nak pakai woo

    BalasPadam
  5. scary ahh nk pakai kecuali bola hitam no 8 tu huhuhuhuhu

    BalasPadam
  6. ngahahahaa.... yg last sekali tu gaya terkini mat rempit...

    BalasPadam
  7. memang cuak la cite die..nak2..last pic tu..adeh.. =.=''

    BalasPadam
  8. err..helmet otak2..hahaha..
    cuak mmg cuak

    BalasPadam
  9. hehehe..kelakar..nak order yg tembikai & yg otak tu ye..bile boleh sampai?

    BalasPadam
  10. hahaha....yang tembikai tu keras ka?

    BalasPadam
  11. wah.. pelik2 helmet2 tu..

    ape ke pelik pkai helmet terbalik tu.. hahaha..

    BalasPadam
  12. paling last tu tak blh bla hahaha

    BalasPadam
  13. pak cik helmet terbalik...agak2 dia dengar tak..huhuhu

    BalasPadam
  14. ADA JUAL TAK HELMET NI?AKU NAK BELI NAK BUAT RAYA

    BalasPadam
  15. LUPER NK BGTHU TD...CHELSEA2

    BalasPadam
  16. pelik2 helmet kat atas ni..haha~

    BalasPadam
  17. tk berani nk pkai helmet2 ni.. huhu

    BalasPadam
  18. rela naik bas dari kena pakai helmet cenggitu...huduh

    BalasPadam
  19. ishhh..yang macam otak tu..geliiii..

    BalasPadam
  20. haha,,sengallah pak cik tu..

    p/s: agak2 bila diorang nak cipta helmat bertudung pulak??hihi..:P

    BalasPadam
  21. kahkahkahhh . lawak gile pakai helmet terbalik . macam Tia dulu . mwahahaaa ..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...