ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 21 Ogos 2011

Boeing Donald Trump RM298.2 juta

Taikun hartanah dan hos program realiti The Apprentice, Donald Trump menyiarkan satu klip video untuk memperkenalkan pesawat peribadinya yang baru iaitu sebuah Boeing 757 berharga AS$100 juta (RM298.2 juta), lapor sebuah akhbar semalam.Dihoskan oleh bekas peserta The Apprentice, Amanda Miller, klip video selama tiga minit itu disiarkan di Internet kelmarin.


Ia membawa penonton menyoroti kabin pesawat berkenaan yang dihias mewah lengkap dengan beberapa televisyen skrin besar, bilik air dengan sinki bersalut emas 24 karat.Pesawat berkenaan turut memiliki sebuah suite presiden yang didiami oleh Trump.Usahawan berusia 65 tahun itu sebelum ini memiliki sebuah Boeing 727 yang jauh lebih kecil berbanding pesawat peribadinya yang baru.

Beliau membeli pesawat Boeing 757 itu daripada bekas pengasas bersama Microsoft, Paul Allen pada February lalu.Boeing 757 yang digunakan oleh beberapa syarikat penerbangan di dunia, boleh membawa sehingga 289 orang.

*Cuak aku..orang banyak duit macam2 boleh beli..aku dulu peminat siri  The Apprentice ni skang dah tak de dah rancangan tu..Maklumlah cita2 nak jadi usahawan berjaya..kih kih kih

Kereta terbaru David Beckham  

Kediaman termahal didunia  

Kapal Abramovich

17 Pengkritik Yang Cuak:

  1. eh, dulu pon selalu layan the appreatice ni, tgh2 malam ade. best task2 dia

    paling best waktu seesi dalam blek messuarat tu= singkir

    haha

    BalasPadam
  2. uish.. mcm membazir pun ade.. hmmm..

    BalasPadam
  3. aq pon layan jugak the apprentice tu..hee~

    BalasPadam
  4. dekat RM300 juta..perghh..cuak aq tgk Boeing tu...huhu~

    BalasPadam
  5. den nak boli beskal pun pikir 10 kali..haha

    BalasPadam
  6. gila dia bnyak duit di dunia..huhuhu semua dia blh beli..

    BalasPadam
  7. haha boros btul die ni.nape tk beli airbus A380 trus

    BalasPadam
  8. perghh..untung jd org kaye nih..

    BalasPadam
  9. dulu pun layan the apprentice..
    beli kapal dasat2.. dia nak buat kenduri ke apa dalam tu? hahahh

    BalasPadam
  10. liyana:mungkin la kot nak buat kenduri kesyukuran la tu..kih kih..

    syrup:untung bleh beli mcm2..

    ezad:beli airbus satu kampung ke dia nak bawak..

    BalasPadam
  11. hahaha rancangan the apprentice tuh pun aku minat,bro..babak dalam bilik kena buang peserta itu paling aku gemari hehe..

    biasalah bro,orang kaya boleh beli pe2 je..kita nk sampai rm100k pun terkial2 hehe tapi hidup kita alhamdulillah bahagia kan hehe

    BalasPadam
  12. syuxer:sama la..bab gaduh2 lam bilik tu yg best tu..kih kih kih..

    btul tu janji bhgia..

    BalasPadam
  13. bestnya jadi kaya mcm ni kan..ape nak beli semua dapat.huhu

    BalasPadam
  14. huiyoooooooooooo . best , besttt ..

    BalasPadam
  15. kalau lah dye bg kite sejuta sorg.tak luak pon duet dye kan.

    BalasPadam
  16. woah..trump..si bapak yg kaya..
    btl2..org kaya mcm2 blh beli..hihi ;)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...