ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 21 Julai 2011

Kapal Abramovich untuk disewa

Pemilik pasukan chelsea dan seorang bilionair Rusia iaitu Roman Abramovich telah memawarkan sebuah kapal untuk disewa..kalau korang berminat boleh la hubungi dia la ye..nak kata mahal tak de la mahal sangat kot. seminggu baru £1.25 juta (RM6 juta) ok la tu kan..lagipun kapal ini banyak kelebihannya dan korang pasti puas hati..jom tengok kelebihan kapal ni..


ni kapalnye..
Nama kapal ni Eclips..kalau korang sewa bermakna korang sewa dengan 70 kakitangan yang ada dalam kapal ni..jadi korang tak perlu nak cari pekerja2 yang nak uruskan kapal tu..dah ada 70 orang senang la duduk goyang kaki je..amacam ok tak?

Jika korang risau korang akan diserang oleh mana2 tentera atau kumpulan penganas..jangan risau kerana kapal ni pun mempunyai sistem pertahanan peluru berpandu dan tingkap kalis peluru..maknanya jika peluru berpandu nak bantai kapal ni mintak maap la..memang tak dapat..

Andai kata kapal ni diceroboh.atau ada perompak datang nak merompak korang..jangan risau.. kerana korang boleh melarikan diri dengan menggunakan sebuah kapal selam yang terdapat pada kapal tersebut.secara tak lansung korang boleh jugak merasai bagaimana berada dalam kapal selam..

Kapal ini mapu juga mampu menyelam pada kedalaman 45.72 meter.maknanya kapal ni boleh transfom menjadi kapal selam jugak la..dan tiada istilah kapal ni boleh karam..

Untuk minyak pulak ..isian penuh minyk dalam kapal ni baru melibatkan kos sebanyak £400,000 (RM1.93 juta).tak de la mahal sangat kan..kalau pakai kereta dengan kos mcm ni boleh seumur hidup tak yah isi minyak kan..

Lain2 mengenai info..kapal ni bernilai £300 juta (RM1.45 juta)dan Abramovich ni baru mengunakannya selama 6bulan..kalau korang jadi sewa kapal ni dia ada lagi 3 bijik kapal untuk digunakan..
Roman Abramovich(tuan punya kapal)
*Cuak aku..korang berminat??

20 Pengkritik Yang Cuak:

  1. haha...cuak aq bila baca entri ni...nak sewa pon da mahal macam tu...lagikan nak beli kapal mamat ni...haha~

    BalasPadam
  2. kalau sume dh bgthu,xder nya lanun mai serang kan..

    awat murh sgt?? 6 juta rupiah kt nak laaa..

    BalasPadam
  3. kalau difikir2 minat juga...kih...kih

    BalasPadam
  4. kira murah la jgk tu... rm6juta...hahah

    BalasPadam
  5. lu tokey sayo bole la sewa.. duit manyak maa.. gua tarak duit manyak maa.. kih3 ^^

    BalasPadam
  6. dia nak sewakan sebb tak puas hati ada orang malaysia beli kapal 3billion saduran emas.. hehe

    BalasPadam
  7. fuiyooo..bestnya kapal ni..
    tp murah sgt..xde yg mahal lg dr ni ke ? hahaha ~

    BalasPadam
  8. errr..xdelah mahal sangat pon kannn..hahaha..

    tak boleh blah..mahal kot.dah lah sewa je.kihkihkih..

    BalasPadam
  9. Ya Ampun,kalau isi minyak pun dh berjuta.mmg cuak lah.nak bli 5 boleh!

    BalasPadam
  10. ishh 6 juta murah tol...nape x naikkan lg harga tu hik3x :p

    BalasPadam
  11. murah nye sewa..kalo kit pakat share wit nuf pon belum tentu dapat sewe g nie..

    BalasPadam
  12. arul !!!! chelsea malam ni !! weeeee jom makan sate kajanggg

    BalasPadam
  13. ada no. telefon dia tak? memang tengah planning nak sewa kapal ni. nak bersiar-siar. kalau boleh nak beli terus. senang. hahaha.

    Antara Keinginan Dan Yang Dah Tertulis
    Hoodie Dress Is So Gorgeous !

    BalasPadam
  14. bapak mahal..! sewa je kot.. sbb tu la aku tak suka chelsea ni.. ape pun tak boleh.. ahaha

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...