ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 15 Julai 2011

FunnyFriday#1

Mengimbau kenangan lama...jom layan..  VIDEO AUDIO ONLY...

13 Pengkritik Yang Cuak:

  1. video nak kenakan orang ke, dah separuh tak kuar2 lg, tak nak tengok ah hehe

    BalasPadam
  2. kenangan arwah din beramboi..

    BalasPadam
  3. err..nk tgk tp line lmbb gilak..haha :)

    BalasPadam
  4. ke radio gila gila?? ha lupa arrr jawab arrr cpt arulciskek!!!!

    BalasPadam
  5. ini rkaman di majalah ujang dulu...thn 93 kot.. lama dah..

    BalasPadam
  6. haaaaaa kan betulllllllllll time tu aku berumur...........jengjeng jeng...

    BalasPadam
  7. jiejah kau masa tu blum lahir lg..kih kih kih

    BalasPadam
  8. aku dah la ko yg blm miahahahaha

    BalasPadam
  9. mintk maap...aku dah main bola pringkat daerah dah..kih kih

    BalasPadam
  10. haha..lawaklah..satu je atok dah jual,,tu pon atok paksa org tu beli..kah3x!

    gilo la atok!

    BalasPadam
  11. uih...lama dah ni...tinggal kenangan

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...