ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 28 Julai 2011

Pengantin lelaki jadi perempuan

Cuak jugak berita ni..Apaa!!! pengantin lelaki jadi pempuan.!!(mcm iklan metro kat tv) skang ni macam2 hal yang mencuakkan..Dari saman menyaman pasal tak jadi kawen sampai la pengatin bertukar jantina..Kat indonesia satu keluarga terpaksa menghentikan majlis perkahwinan apabila mendapat tahu pengantin lelaki adalah seorang wanita.


Bagaimanapun, bekas teman lelaki pengantin perempuan tampil sebagai pengantin lelaki bagi mengelak keluarga pengantin mendapat malu.(siap ada yg tolong cover tu) Kecurigaan semakin ketara apabila pengantin lelaki, Rio gagal menunjukkan dokumen, lapor akhbar Jakarta Globe, semalam. “Kecurigaan semakin ketara kerana suaranya yang garau tiba-tiba bertukar menjadi suara perempuan,”kenyataan ketua polis tempatan, Krisnandi. Pengantin itu dikatakan mempunyai bentuk tubuh lelaki dan mengenali pengantin perempuan, Nuraini selama tujuh bulan..[sumber]

*Cuak aku..nama Rio tu mcm penah aku dengar je kat drama tv..cite apa ek.. lupa plak..kih kih kih...

Korang nak makan ni...??ini la roti buaya..macam sedap je..uuuweekkkkkkkkkkkk...

32 Pengkritik Yang Cuak:

  1. cuak au... panjat gegurl.. HAHAHA..
    buaya uh comel lar.. selalu nyer benda cantik2 ni x sedap.. >.<"

    BalasPadam
  2. wakaka..macam sinetron plak..boleh plak suara pompuan dia terkeluar..hihi


    nyum2..setahun pon xabes makan roti boya ni..haha

    BalasPadam
  3. hishh..memacam.. pasni plak..pengantin perempuan tu sebenarnya lelaki T____T

    ~~macam pelik je roti buaya tu..cam apa eh. mcm sesuatu,tpi pe benda tah,hahahahah

    BalasPadam
  4. lana:cam apa tu..kih kih kih..

    AWM:layan sinetron jugak ke..kih kih

    shaherah:tk tau la sedap ke tk tu..

    BalasPadam
  5. erk,seram tgk boya tu..

    boya darat ke air tu??hahah..

    p/s: pntg nmpk pizza ea..huhu..

    BalasPadam
  6. huhu..sampai macam tu sekali pon ada ke..hee~

    p/s : ade ke yg nak makan roti buaya tu..?? (^^,)

    BalasPadam
  7. dunia akhir zaman >_<
    err nak muntah tgk roti tu wekkk :p


    p/s : terima kasih arul jd teman yg ke 100 (err kwn pun ade bilangan no.)hehe

    BalasPadam
  8. erkk.. tk de selera nk mkn.. huhu

    BalasPadam
  9. huhu..kat mesia xde lagi kan kes macam ni..ade gak pompuan nak jadi laki..huhu

    roti buaya buat drpd buaya ke ni? hehehe..ke bentuk je macam buaya..

    BalasPadam
  10. aku rasa mgkin sbb nerbes sampai suara bertukar... huhuhu...

    BalasPadam
  11. hehheehehhe cuak gak kalau tibe2 tunang rara pakai gaun.hehehe

    BalasPadam
  12. kah kah kah kah kah... aku pon dh cuak tgk tajuk nih.. kah kah kah...

    BalasPadam
  13. nasib baik tak kawen dgn pengatin lelaki tp perempuan tuh..ha? cam bebelit je ayt haku tuh..haha

    oh okay, belum penah jumpa roti buaya tuh..kat big apple ade tak? hahaha..:P

    BalasPadam
  14. dunia akhir zaman keh3

    euwww xselera gua tngok roti tuh hahaa

    BalasPadam
  15. dunie akir zamn --"
    cik taw ! citer kahwin masal..rio + sachiko :)

    BalasPadam
  16. peachippo:btul la jawapan tu..kih kih kih..

    amna:memang la nak munth aku..kih kih

    BalasPadam
  17. adoii sengal la...cuak betol dpt pengantin lelaki bertukar!! mmg riuh sekampung la..grr

    roti buaya?? eeee yerkk!

    BalasPadam
  18. gonjeng:belikan utk aku roti tu satu..kih kih kih

    BalasPadam
  19. sian...ku sangka panas hingga ke petang rupanya lelaki ditengah hari....

    BalasPadam
  20. tak selera lansung tgk roti tu. haha.

    BalasPadam
  21. hahahaha... pisang yang diharapkan, rambutan yang dapat.. XP

    BalasPadam
  22. uihh ada jugak kes macam ni.. memang cuakkk !! erkk gua makan roti tu ke roti tu yang makan gua ?? kah3 >.<

    BalasPadam
  23. err..bahaya2...ehehe
    eiyerr..buaya..geli..

    BalasPadam
  24. p/s: ahakz..moge berjaya la mereka..

    BalasPadam
  25. hahah..adoii macam 2 sekarang nih..dunia oh dunia :D

    BalasPadam
  26. haha...pengantin dua alam...

    BalasPadam
  27. terkejut saya nampak buaya tu...

    BalasPadam
  28. ingat buaya btull..huhu sadis..
    ksian pengantin tu

    BalasPadam
  29. pompuan bole ke buat sore lelaki erk..hebat la tertipu sampai 7 bulan..huhu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...