ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 16 Julai 2011

Lingkaran aneh

Mmemang mencuakkan bila satu lingkaran gergasi yang aneh ditemui dekat dengan lokasi pelancongan monumen batu purba Stonehenge di Wiltshire.Lingkaran yang ditemui pada rabu lalu itu dipercayai mungkin disebabkan oleh objek terbang tidak dikenali (UFO), daya tarikan medan magnet atau buatan manusia..Jom tengok jenis2 lingkaran aneh yang ada..

















 *Cuak aku...Adakah korang percaya ini perbuatan UFO..kih kih kih.. merepek2 je ni.. kat tempat ufo tu mungkin banyak lagi ladang2 yg dia nak usehakan..tk perlu ke bumi nak buat garisan2 mcm ni..garisan2 ni sama macam pelukis di pantai ari tu [sini]..kretivitnya macam sama je..

22 Pengkritik Yang Cuak:

  1. haha...boleh caye ke alien yg buat ni..macam tipu je... yg best tu..ada lambang Mozilla Firefox tu...alien tu pandai pulak buat lambang Mozilla tu..on9 kat dalam UFO la tu masa masuk bumi..guna Mozilla...haha~

    BalasPadam
  2. ahhaah alien nak bergurau la tuh hehe..mana tak cuaknya..logo ntah pe ntah..takut alien neh banyak geng, naya dorang datang..hahah..

    yang mozzila tuh tak boleh blah hahahah...alien berminat kot ngan logo tuh ehheh

    BalasPadam
  3. tu la pasal bro..cuak aku... kih kih kih

    BalasPadam
  4. aku rasa mozila yg tiru diaorg kot.. kih kih kih kih..

    BalasPadam
  5. nasib baik kat bendang di malaysia tak jadi lagi lingkaran mcm tu...hahaha

    BalasPadam
  6. khairil kt malaysia lingkaran nyamuk je ada..kih kih kih

    BalasPadam
  7. eee..unik..tp nda suka..hahahaha..

    alien workshop beb ! haha

    BalasPadam
  8. org buat kot..style je..haha

    BalasPadam
  9. kt malaysia ad gak..lebuhraya lingkaran tengah...hha

    BalasPadam
  10. org buat ni..cantik semacam je..hehehe

    BalasPadam
  11. ada mozilla firefox tu..kagum la kalau alien bersusah payah buat cam tu :p

    BalasPadam
  12. nape xbuat lmbg nike ke adidas ke..bru style siket..

    BalasPadam
  13. alahaii ingat kan alien betul. =D

    BalasPadam
  14. btol2 mcuakkan..huhu..tp mmg nice n kreatif la diorang nie..hihi

    BalasPadam
  15. mula2 tu mcm nk terpercaya, tapi bile dah tgk next next sampai la ke mozilla tuh terus doh tak cayeeeeee

    BalasPadam
  16. FENOMENA BIASA JER TU...alam kan dah semakin tua...

    BalasPadam
  17. cuak ehh .. ado ko lagu tuh ? kekeke
    pestaim dengo ufo ushe kan sebijik ladang .. hoho ^^

    BalasPadam
  18. ala..alien pun nak bergurau jugak..hakx5

    BalasPadam
  19. lain kali suh alien tu wat lambang chrome pulak.. ngee..

    BalasPadam
  20. style oooooooooooooooo...

    hahaha cunnnnnnn

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...