ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 14 Julai 2011

Spontaneous Thursday #4

"Lebih baik kita berhenti dan menentukan arah yang tepat..daripada kita terus berjalan tanpa menentukan satu arah yang dituju.."

20 Pengkritik Yang Cuak:

  1. setiap tempat yg nak kita pergi, mesti ada arahkan, kalau tak sesat nanti

    BalasPadam
  2. sebelom merantau jauh, perkemaskan diri dlu

    BalasPadam
  3. stuju bebeno ngan kata kata tue

    BalasPadam
  4. kadang-kadang kita kena teruskan jalan untuk cari pengalaman..=)

    BalasPadam
  5. hahahaha...betul juga tu brooo....last2 tolak motor...berhenti sejenak dan berfikir..itu lebih baik..berhenti bukan bermakan kita tewas dan berputus asa..

    BalasPadam
  6. hehe...stuju..jangan pkai redah je..kena ada matlamat n tujuan..

    BalasPadam
  7. setiap apa yang kita lakukan mestilah ada arah dan tujuan...kalau main redah je tanpa berfikir panjang pasti akan hilang arah...lepas tu pe akan jadi...berfikir sejenak..

    BalasPadam
  8. hehehe..kene ada hala tuju ek.. :P

    BalasPadam
  9. Mesti tahu arah tuju sebelum memulakan sesuatu perjalanan...

    BalasPadam
  10. aku stuju dngan kata2 bro..:)

    fikir dulu dan rancang dengan sebaik2nya..sembrono gitu,padah jawabnya heheh

    BalasPadam
  11. lenkali cek meter tu dulu baru jalan huhuhu

    BalasPadam
  12. guna lah GPS untuk kemudahan anda haha..tapi aku selalu nak pergi mana-mana main redah je...ari tu nak g downtown cheras tapi sesat ntah ke mane la

    BalasPadam
  13. berhenti seketika boleh menyelamatkan nyawa..ingatlah yang tersayang...hahaha ayat aku dah mcm iklan petronas...

    BalasPadam
  14. tapi, kalau tetibe je benti kat tengah2 jalan tu, mau kena marah kang, hehe :)

    pape pon, hidup kena ada matlamat.

    ^^

    BalasPadam
  15. berhenti dulu, pk nak buang air atau teruskan prjalanan~ hehe

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...