ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 6 Julai 2011

Wordless Wednesday#6


22 Pengkritik Yang Cuak:

  1. waaa..."ramai"nya kereta..
    hahahaha..
    say no to traffic jammed..kah3

    BalasPadam
  2. ye btul tu echa..kih kih kih

    BalasPadam
  3. ...sakit kepala aku tgk.....

    BalasPadam
  4. sepatutnya kena kongsi kereta tapi jangan harapla..kerajaan kena tambah 10 lagi line traffik baru ok kot..hahahah.

    BalasPadam
  5. Dkt mana ni? Malaysia ke?

    BalasPadam
  6. huuuuu best gile time ni...leh usha driver sebelah kot2 ewnsem.. hahahaha

    BalasPadam
  7. gagak:gmbar ni kat malaysiakini aku ambik..ari ni jem gila kat kl.. banyak sekatan polis..kih kih kih kih..

    *kantoi sudah mksud gmbar kah kah kah

    BalasPadam
  8. ramai pejuang oo dalam kereta tue

    BalasPadam
  9. tension nye jem.. naik lah pngangkutan awam.. hehe

    BalasPadam
  10. kalau kat kl. memang selalu jam. menyampah je.

    BalasPadam
  11. laku lah roti macam ni..jem banyak..hehe

    BalasPadam
  12. jem pasai ada banyak roadblock kut..hahaha

    BalasPadam
  13. agak2 sempat tak nak tido kalau jem macam ni?? hahaha

    BalasPadam
  14. kita naik moto je la ye pkcik...

    BalasPadam
  15. macam mana ye kalau dlm keadaan ni, ada yg nak terkucir ke...apa ke...kih...kih...

    BalasPadam
  16. tak suka jem camni... nasib baik kat sini tak ada lagi jem2 ni~

    BalasPadam
  17. jem disebabkan polis...hmmm pelik laaa aku...kadang2 seperti nak menunjukkan kepada org ramai...setiap perhimpunan itu akan menyusahkan...

    BalasPadam
  18. tengok pon tekanan..nie kan pulak berada diantaranya..hehe..ktorg geng rempit ..so we r in da safe zone..<---bajet..hihi

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...