ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 31 Julai 2011

Video:Hidangan sotong menari

Satu klip video yang mencuakkan  menunjukan sotong menari di dalam pinggan semasa dihidangkan kepada pelanggan di restoran-restoran Jepun mencetuskan kemarahan di Internet, lapor sebuah akhbar semalam.Ramai pengguna yang menonton klip video berkenaan di laman perkongsian video YouTube berang kerana percaya haiwan tersebut dimakan hidup-hidup.Jom layan video ni..




Tapi seorang pengusaha restoran memberitahu, aksi yang mencuakkan tu berpunca daripada perbuatan menitikkan sos kacang soya ke atas sesungut sotong yang baru mati.Bahan kimia sodium dalam sos berkenaan mencetuskan kejutan elektrik pada sel-sel sotong yang belum mati yang menyebabkan sotong itu menggelupur atau kelihatan seperti sedang menari.[sumber]

*Cuak aku nak makan.uwekkkkkkkkkkkkkk nak muntah aku tengok..korang sangup ke nak makan macam ni? kih kih kih..

23 Pengkritik Yang Cuak:

  1. kalau cmni aku pun xnak makan weh..ibarat makan lembu mentah2 yeakkhhh..uwekkkk..

    BalasPadam
  2. eeeeeee...geli!! mahu jijah melompat2 kat situ...

    BalasPadam
  3. erk!

    p/s : bro, lau buang readmore lagi mudahkan pengunjung.

    sekadar cadangan :)

    BalasPadam
  4. naseb baek tak makan sotong. =D

    BalasPadam
  5. hish! xmo la mkn bnda ni..wekkkk...

    BalasPadam
  6. biaq terbelit anak tekak makan sotong nih padan muka!

    BalasPadam
  7. org jepun mmg suke mkn mentah2... wekkk!!!

    BalasPadam
  8. eeee..kalo anis mau tekejut tekejut gnie..aish..

    BalasPadam
  9. "teanjat boboi"...siap menari2 lagi..tak sanggup aq nak makan..hee~

    BalasPadam
  10. ezad:apa teanjat boboi tu..kih kih kih

    BalasPadam
  11. apa punya selera le depa macam tu...huhu

    BalasPadam
  12. apa punya selera le depa macam tu...huhu

    BalasPadam
  13. berenang bulu roma tgk sotong tu.. nasib shera bukan penggemar sotong.. heheh.. eii cuak lar..

    BalasPadam
  14. eiyerrrrrrr..geli wey..
    nda sanggup mau mkn..
    hahahahaha

    BalasPadam
  15. erkk..zselera nak makan sotong dah lepas tengok vid ni..=(

    BalasPadam
  16. yang ini betul2 buat aku cuak bro...

    BalasPadam
  17. eeuuuwww..geli r, kita bako jer.. baru sedap! nyummy2

    BalasPadam
  18. ok,ika xdpt tgk sbb kt opis kne block,alhamdulillah sbb xperlu rase geli nak muntah ke pe hehe

    BalasPadam
  19. aku posa ni...kang muntah lak ak tgk..huhuhu

    BalasPadam
  20. waaa , apasal takleh tengok video tuh ? error jek ??

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...