ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Sabtu, 2 Julai 2011

Dipanah petir 6 kali tapi masih hidup

Dalam entri sebelum ini ada berita pasal kejadian dipanah petir 2 kali tetapi masih hidup..tapi kali ini rekod itu telah dipecahkan oleh Melvin Roberts seorang lelaki Amerika Syarikat mencatat keajaiban tersendiri apabila masih selamat selepas disambar petir sebanyak enam kali dan hanya mengalami lecur ringan selepas petir menyambar jam tangannya.Dia  disambar petir Isnin lalu apabila keluar rumah ketika ribut untuk meninjau ternakan ayamnya.

Dia ni hanya melecur di bahagian kaki dan tapak kaki, tetapi jam tangan yang dipakainya meninggalkan tanda lecur selepas disambar petir.Roberts berkata, beliau selamat dalam lima kejadian disambar petir sebelum ini dan mempunyai parut di badannya.Tambah mencuakkan aku bila lelaki tu cakap  serangan petir yang dilalui sebelum ini  hampir sama dengan kisah hidup beliau yang sudah berkahwin sebanyak lima kali.dan aku rasa isteri ke 5 dia ni tengah fikir2 siapa yang akan menjadi madu barunya nanti...nak baca lebih lanjut [sini]


Cuak aku..aku rasa tu tanda2 dia nak kawen 6 tu.kih kih kih..

27 Pengkritik Yang Cuak:

  1. perghhh..gile lahh..ade jugak org macam tuh :D

    BalasPadam
  2. punye laa kebal ! hahahaha !

    BalasPadam
  3. dia nk kwen lg tu..kih kih kih

    BalasPadam
  4. 6x kawen? alasan dia nak tambah la tuh kan..isk isk..err mujur dia tak jadi flashman heheheh

    BalasPadam
  5. wah hebakknye abey nih..kagum2..klu kite skali dah rentung kot..haha

    BalasPadam
  6. macam nyawa kucing jaa..hehe..orang tua tua dulu cakap laa..

    BalasPadam
  7. huihh.. panjang umur betull

    BalasPadam
  8. mungkin kene sipi- sipi jer ni...tp moral of the story selagi ajal belum sampai mcm tu lah....

    BalasPadam
  9. wallaweh.. ini betul2 ajaib.. kebetulan sungguh 5isteri 5kali kena petir.. bayangkan dia kahwin 15.?

    BalasPadam
  10. 15 kali kena...mau rentung trus tu bro..kih kih khi

    BalasPadam
  11. salam ziarah..
    wahH..memang panjang umur la..
    huhu..tp takkan da kaitan ngan kahwin lima k0t? ;0

    BalasPadam
  12. manusia ad 9 nyawa. agak2 tinggal berapa nyawa die. ehee. :p

    BalasPadam
  13. huuuuu giler la...usia pjg lg..nak bt camne kan..

    BalasPadam
  14. ajal blum smpai lgi tu.. huhu

    BalasPadam
  15. mst pakai ilmu kebal ni. ahaha

    BalasPadam
  16. kebal btol die ni...huhu

    BalasPadam
  17. kih..kih..kih...sebenarnya dia nak bagi tahu yg tu kut...

    BalasPadam
  18. dlm diri dia ada pedinding ni..kih kih kih

    BalasPadam
  19. alaa ingat kan dia jadi flashh. :P

    BalasPadam
  20. ahahha...xley blah..b0leh pulak cm 2 eh..kene smbr petir, kawen lagi..nth ape kaitan nye nth..saba je la...

    BalasPadam
  21. beliau xjd flashman ko..? hahaha

    BalasPadam
  22. haha..dia tu mesti dah mangli dah dengan karan...

    BalasPadam
  23. tak sampai ajal dia lagi tu..haha..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...