ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 12 Julai 2011

Antara Juvana dan Perompak

Baru lepas tangok cerita juvana..memang best la cerit tu..asalnya dulu aku tak minat sangat ..bila ada masa je baru curi2 tengok tp lama2 best pulak..Dalam drama tadi akhirnya semua budak2 dalam pusat tu nak memberontak bila mengetahui tuan yang menjaga pusat tersebut mengelapkan duit.apabila kes itu sudah terbongkar semua budak2 tu dikurung dan dibelasah..(penerangan utk yg tak tgok cerita)tu je dapt aku cakap..nak tau lebih lanjut tgok minggu depan ..

Jadi apa yang aku nampak dari drama tadi setiap perompak yang bijak akan jaga tempat dia merompak dari segala keadaan..dan yang penting keamanan tempat yang dirompak..kerana keamanan akan buat perompak tadi selesa untuk merompak dan jika ada kebangkitan dari pihak yang terinaya akibat rompakan itu akan diangap pengacau..-betul tak?bila pengacau jawapan sama macam cerita tadi akan dibelasah,dan dikurung..semua itu dilakukan atas nama menjaga keamanan...Aku bukan tak suka pada keamanan dan tidak pulak suka pada kekacauan seperti yang berlaku diluar negara..tapi bilakah kita akan dapat pemimpin BUKAN seperti negara yang bergolak itu..

hero biasanya kalah dulu..
*jangan ckp kat aku ayat ni "klau tk puas hati gunakan saluran yang btul" aku bukan cuak ayat tu..tapi dah muakkkkk...
Empangan pun akan pecah jika semua saluran2 dibawahnya sudah ditutup..

27 Pengkritik Yang Cuak:

  1. aku belum tengok lagi citer..tuh ajat nak wat koleksi tv seriesla..heheh


    perghh butthurt orang kena sindiran dari bro tuh hahahah..;p

    BalasPadam
  2. okay bro.. makan dalam punya entri.. ahahaha

    BalasPadam
  3. takde tv.. tak pat tengok tv.. :(

    BalasPadam
  4. tv aku tak siap laaagi la rulll...katanya kene import dari singapore panel yg rosak...haremmmm...betul ke tidak aku tak tahu.....tp memang duk sarawak ni serba serbi slow laaa...sorry kalau ada org srwk yer..huhuh

    BalasPadam
  5. bape kilo ko borong cili api ari ni???

    BalasPadam
  6. HD:uikk tk siap lg ke..cuak aku lama dah tu..beli bru je la bro..

    jg:beli selongok singit je....kih kih

    KB:beli la tv satu..

    adan:mkn dalam ke kih kih.. tp kena tk terduduk lg ni..kih kih..

    syuxer:adamasa tgok la cite tu best jugak..

    BalasPadam
  7. tak tgk pun cite tu..tapi ada makna ni entry ni...

    BalasPadam
  8. tu HD dah tu broooo...aku pki tv kotak lagi bagus....aku chat ngan hang kat sini brooo...shout hang tak kuar...hahahahaha....

    BalasPadam
  9. tukar jer laaa yg standart punyer rulll shout tu...lebih mesra pelanggan...

    BalasPadam
  10. mencik tgk episod smlm kot.euuuwww jahat.

    BalasPadam
  11. huh !! geram tengok episod semalam . sampai Tia dah terloncat-loncat sebab cikgu zakiah kena tangkap !! grrrr ~ minggu depan last episod kot kan ..

    BalasPadam
  12. jiwa pun tengah bergelodak ni..cam hampehh je.. jangan biarkan hati membara..

    BalasPadam
  13. ...waaaa.....dah tak cuak sekarang...muak plOp demO....hambOiiii!

    BalasPadam
  14. almk..x pernah tgk cite ni..
    xde tv kowt kat rmh..haha :D

    BalasPadam
  15. kalau guna saluran yang betul tapi yang tak betul tetap betul pun tak guna jugak..

    BalasPadam
  16. salam BW sahabat yg baik hati....semoga hari ini adalah yang lebih baik dari semalam..

    BalasPadam
  17. makan dalam entri ni..aku pulak dah muak dengan ayat 'untung lah hidup dalam negara yang aman damai'...susah nak terangkan dekat golongan-golongan yang tak paham...

    BalasPadam
  18. aku tak pernah tengok lagi laa..selalunya aku dengar dialog je dari dlm bilik..orang rumah aku je rajin melayan..

    BalasPadam
  19. best sngt ke pon..ramai sngt lelaki dok follow cite nie..aish..salu cite nie yg tngk anis..anis tak tngk dye pon..ngeee

    BalasPadam
  20. x sempat nak tengok lagi..
    ramai orang cakap best...

    BalasPadam
  21. aku suka tengok cite ni..

    jangan sangka yang baik tu baik,,kadang2 yang baik tu lagi jahat daripada yang jahat..

    erk..faham kan!..hihi

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...