ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 7 Julai 2011

Kuda belang lahirkan anak keldai

Sebelum ni aku ada tunjukan gambar2 binatang bila dikawenkan macam mana jadinya..tapi hari ni metro melaporkan sebuah zoo di Xiamen, Haicang menyatakan hubungan intim di antara seekor kuda belang dengan keldai  membolehkan lahirnya haiwan digelar zonkey..Keunikannya dapat dilihat pada kaki zonkey yang berbelang serta garis kabur pada badan perangnya.

Kakitangan zoo itu, Lin Qiaoyong, berkata zonkey berkenaan mengalami kesukaran ketika dilahirkan kerana tercekik cairan dari rahim ibunya.Kata Lin, dia dan petugas zoo berkenaan terpaksa memegang zonkey itu secara terbalik untuk seketika bagi mengeluarkan cairan berkenaan melalui mulutnya.Zonkey itu seberat 30 kilogram dan setinggi hampir satu meter.[metro]

tingal kenangn..zonkey brsama ibubapanya..kini zonkey tlh lari dri umah stlah tau dia anak kacukan..


menurut arulchelsea zonkey tak mahu digelar spesis keldai sebab dia malu bila binatang2 lain kata dia bodoh macam keldai..dia lebih suka di letakan dalam ketegori kuda belang..buat masa ini zonkey hanya teperap dalam bilik dan tak mahu bercampur dengan kawan2nya..pihak zoo tgh memikirkan cara untuk memulihkan keyakinan zonkey itu..munkin pakar motivasi dikalangan haiwan sperti kuda,lembu dan kambing akan dipangil untuk memberi semangat kepadanya..


*Cuak aku...apa aku merepek ni..kih kih kih..

10 Pengkritik Yang Cuak:

  1. percintaan terlarang nih..haha..

    comel je nama dia zonkey..spesies baru nih!

    BalasPadam
  2. kih...kih...kih...biarlah ia nak berkurung, nanti bagi lapto satu, biar ia berkomunikasi sesama spesisnya, kan dah ada FB, untuk puak2 haiwan ni...hehehe

    BalasPadam
  3. nampak mcm pakai stoking belang...

    BalasPadam
  4. kahakah merepek ko bro..sian keldai tuh terkurung..

    sumbang mahram neh hahahaah..;p

    BalasPadam
  5. hahahha... ad kacukkan dgn keldai..adoiyai..
    apa lh yg pkcik merepk ni.. :P pakcik kene bg semangat kt zonkey tu..

    BalasPadam
  6. macam pakai stokin plak..hhuhu...tanda kebesaran allah....renungan utk kita semua

    BalasPadam
  7. betul ke adobe ni?kalau betul mmg hebakkk lah.zonkey.sweeet je nama.hehe

    BalasPadam
  8. macam stokin main bola pulak ye??hehheh

    BalasPadam
  9. si arul kasi adobe ni . hahahaaa :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...