ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 19 Julai 2011

Parking kereta

Kadang2 terlalu kedekut sangat pun payah jugak..nak jimat lansung bertambah rugi..tapi itu lah yang terjadi kepada seorang pemandu di Britain kerugian besar semata-mata dia mahu mengelak daripada membayar tiket pakir berharga cuma £2 (RM9.60).Dia yang mahu mengelak daripada membayar tiket parkir bertindak memilih untuk meletakkan keretanya secara percuma di tepi sebuah pelabuhan di sini daripada memasuki sebuah kawasan kereta berdekatan.




Pemandu itu kemudian menaiki tren untuk menuju ke London pada Jumaat lalu.Namun, tindakannya memakan diri apabila keretanya mula dibanjiri air laut ketika air pasang dan beralih kedudukan kerana dibawa arus.Kereta Alfa Romeo berharga £30,000 (RM145,507).
[sumber]

*Cuak aku..Lain kali tengok la dulu bila nak letak kereta tu..ini main letak je..tak nampak ke tu laut.. kalau kedekut sangat paking je macam aku biasa paking ni..bleh buat ke.?? kih kih kih

di awang2an

27 Pengkritik Yang Cuak:

  1. hehehe.. makcik tak kedekut bila parking. sb mkcik takde kereta.. :P

    BalasPadam
  2. ahakz..

    nseb ak xkedekut gtu..ahahha..

    BalasPadam
  3. hehe..dah nak kena x ley wat pape jugak..tp jngn kedek sangat kn??

    BalasPadam
  4. tak kisah pun bayar parking mahal sikit....

    BalasPadam
  5. ambik dia,kedekut sangat...kereta dah jadi kapal selam dah...

    BalasPadam
  6. hahahahaah lexxx je kan.more safety hehehe

    BalasPadam
  7. ni kedekut tahap gaban ni..aku tak dpt bygkan macamana la kereta dia terapung2 kat air tu,kahkahkahkah

    BalasPadam
  8. jgn kedekut...nanti kereta hanyut...haha~

    BalasPadam
  9. aku punya paking terapun jugak..

    BalasPadam
  10. ahaaa.. tu la.. tamak haloba.. last2 apa pun tak dapat.. rugi ada la.. mmg cuak.. hahaha ^^

    elehh.. merajuk plak.. dh letak laa.. ^^

    BalasPadam
  11. isk2..kita selalu dengar n baca orang tamak selalu rugi..yang neh orang kedekut selalu rugi hahahahah

    BalasPadam
  12. mahal jugak eh, parking die kn.. ngee..

    BalasPadam
  13. hahaha..padah org kedekut..
    last2 byr mhl jgk..
    hehe..

    adoi..paking di awang2an..
    hahahaha ~

    BalasPadam
  14. haha..adoii kedekut ta betmpt :D

    BalasPadam
  15. ...org kaya byk duet nih biasanya mmg kedekut.....mcm haji bakhil....

    BalasPadam
  16. nama je pakai alfa romeo. psstt tolong park kete atas angin tuh boleh? :D

    BalasPadam
  17. hahahaha~~~ konyol punya org..haji bakhil pun ndak kedekut cam dia! hahaha

    BalasPadam
  18. hahaha..aku tak tahu nak kesian ke nak ketawakan dia..hikhikhik..

    BalasPadam
  19. hahha knape pelik sgt uh.. smpai terapung... >.<"

    BalasPadam
  20. huhuhuhu...elok rugi sket jd rugi byk padan mukerrr

    BalasPadam
  21. Salam Arul


    Apa kejadahnya orang tu memparking kereta di kawasan berhampiran laut... Tak pasal2 je.. (-_-)

    BalasPadam
  22. kedekut lagi...he..he..
    hdup ni kdng jgn bkira sngat ...
    utk kselesaan dri sndiri..

    BalasPadam
  23. hoi. kedekut melampau orang ni. HAHAHA

    BalasPadam
  24. kedekut sangat pun tak boleh...moralnya jangan makan kicap jer...tak baik untuk kesihatan..har har har

    BalasPadam
  25. erk..mmg cuak parking gituh..org ke ape lah tuh :D

    BalasPadam
  26. macam ni pun ada..dunia dunia

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...