ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Selasa, 1 November 2011

Wanita Bunuh Buaya

Seorang wanita, Connie Hancock menangkap dan membunuh salah seekor buaya yang paling besar di negeri Florida, Amerika Syarikat, lapor sebuah akhbar semalam.


Connie yang berusia 27 tahun menghabiskan masa lebih sejam untuk menangkap buaya sepanjang 3.96 meter dan seberat 317.51 kilogram (kg) di Tasik George di Florida baru-baru ini.Dia menangkap dan membunuh buaya itu semasa memburu bersama suaminya dengan menaiki sebuah bot.

Buaya itu dibunuh Connie dengan sejenis senjata dalam air selepas haiwan tersebut makan umpan yang dipasang mereka.Haiwan itu dibenarkan untuk dibunuh di Florida.

Suruhanjaya Pemuliharaan Hidupan Liar Florida menyatakan buaya paling besar yang pernah ditangkap pada tahun lalu di negeri itu ialah sepanjang 4.37 meter.[sumber]

*Cuak aku..Pempuan makin kuat skang ni..jangan main2..kih kih kih

Nak senyum pegi blog senyum-senyum

22 Pengkritik Yang Cuak:

  1. gila ar perempuan tu..berani n kuat plak..boleh masuk wwe dah tuh

    BalasPadam
  2. salam;
    ya..semuanya tak mustahil sekarang ni.

    BalasPadam
  3. akak pun boleh bunuh buaya..
    tapi buaya darat la..
    yang mata keranjang tu..
    hehheheeh

    BalasPadam
  4. wah hebat ni, akak pun nak jadi macam tu jugaklah hehehe

    BalasPadam
  5. bui pun pernah bunuh buaya..dlm mimpi..hehehe

    BalasPadam
  6. lawan bujang sudin kat sarawak ni tgk mcm mana...;)

    BalasPadam
  7. hoho..kalau sy dh lari dulu sebelum boye tu nampak. ehh sebelum lari campak kain tutup mata boyer tu..hihi

    BalasPadam
  8. nanti generation boye tu, dendam kang2,hahaha

    BalasPadam
  9. kena makan karang baru tau..hahh redbull

    BalasPadam
  10. hebakkk die bunuh pakai senjata dalam air...hehe ape tah umpan die kasi tu kan sampai mati buaya tuh..

    BalasPadam
  11. habis tu function suami dia apa?? tukang snap gambo? ehehehe

    BalasPadam
  12. perggghhhh....sape lagi ganaz ni..buaya ke perempuan ni...? heee~

    BalasPadam
  13. waa. terer terer. perempuan ni belajar ilmu apa sampai dapat kalahkan buaya. saya nak jugak. haha.

    BalasPadam
  14. haa,, tahu xpe. jangan memain ngan pompuan loni..:P

    BalasPadam
  15. hehehhh .. perempuan baitooo :)

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...