ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Khamis, 10 November 2011

Basikal bentuk sperma

Orang ramai tersenyum, ketawa malah ada yang merah padam melihat sejenis basikal baharu yang ditunggang oleh seorang lelaki di sini.Kenderaan dua roda sepanjang hampir 3 meter itu menyerupai sperma gergasi dan direka khas bagi mengangkut sampel sperma.
"Ketika kali pertama melihatnya, saya tidak pasti kenderaan apakah ini. Sebaik sahaja menyedarinya, saya tergelak besar," kata seorang wanita, Kim Garvelle.Basikal milik Bank Sperma Seattle itu memiliki rekaan unik bagi menggalakkan kaum lelaki supaya mendermakan sperma mereka. 

Menurut seorang kakitangan bank berkenaan, Alan Dowden, misi basikal berkenaan adalah untuk mengangkut sampel dari Makmal Sperma Seattle ke pusat reproduktif dan klinik kesuburan di kawasan sekitarnya.

Kargo penting itu diangkut dan disimpan di dalam tangki berbentuk sperma yang berisi nitrogen cecair di hadapan basikal berkenaan.Pihak Bank Sperma Seattle menyatakan ia membayar AS$60 (RM186.75) untuk setiap sampel sperma yang baik.[sumber]

12 Pengkritik Yang Cuak:

  1. kreatif, lagi enovatif gitew

    BalasPadam
  2. alahai.
    derma lah darah ke, organ ke.
    kalau itu, kahwin jela. kompem terderma punya. adeh.

    BalasPadam
  3. bole maen derma2 sperma pulak..
    haisshhh!!

    BalasPadam
  4. haha...basikal bentuk macam ni pun ada ke..? hee...cuak aq...

    BalasPadam
  5. wah, boleh buat duit nie, sib baik aku perempuan, hehe

    BalasPadam
  6. eiiiiiii..............!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  7. mcm2..tp nampak comel pulak dgn ekor terjuntai mcm tu..haha

    BalasPadam
  8. hish xde benda lain ke nak di buat motosikal! adeh..semak betol! hahaha

    BalasPadam
  9. ini memang mencuakkan. betapa berharganya seorang sperma itu. hahaha :)

    BalasPadam
  10. wah..lain macam laa basikal dia bro..nasib baik bukan moto..kalau tak mesti aku igt itu tangki minyak..hehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...