ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Jumaat, 25 November 2011

Masak Mayat Suami Selepas Dibunuh

Gara-gara marahkan suami yang ingin berkahwin lagi, seorang wanita di Pakistan bertindak kejam dengan membunuh suaminya dan memotong tubuh badan lelaki malang itu untuk dimasak. 

Zainab Bibi, 32 melakukan perbuatan terkutuk itu dengan bantuan anak saudaranya, Zaheer, 22 di sebuah kampung di selatan Karachi.

Ketua polis kawasan berkenaan, Nadeem Baig berkata, perbuatan tersebut terbongkar selepas polis mendapat maklumat daripada jirannya.

“Polis yang menyiasat di rumah Zainab telah menemui sebuah mangkuk mengandungi bahagian badan lelaki tersebut.“Zainab yang marahkan suaminya kerana hendak berkahwin lagi tanpa persetujuannya bercadang memasak daging suaminya,” katanya.

Menurut Nadeem, ada dua kemungkinan kenapa Zainab mahu memasak mayat suamninya.“Satu sebab adalah kerana ingin memusnahkan bahan bukti dan yang kedua, dia melakukan perbuatan itu kerana terlalu marah dengan tindakan suaminya,”  katanya.Polis, bagaimanapun masih menjalankan siasatan berhubung kes itu.[sumber]

*Cuak aku..Macam ni kena fikir lapan ratus kali kalau nak kawin lagi.. kih kih kih..

41 Pengkritik Yang Cuak:

  1. pehh...gila betoi org luar ni..mcm2 ada eh? tercuak aku! erk

    BalasPadam
  2. hhaha..tawu cuak? tp x sayang suami ker akak nie..gile keras hati die~

    BalasPadam
  3. salam;
    napa tak dimakan terus abis semua bukti...

    BalasPadam
  4. huish. bahaya ini orang. harus simpan dalam wad mental neyh.

    BalasPadam
  5. alamak..kejam nya...
    dia ingat suami dia spesis
    ikan sardin gamaknya..hehehe

    BalasPadam
  6. eeeeee sik baik la lelaki kt luar sn bkn berbinikan zainab bibi

    BalasPadam
  7. ish3..cuak jugak tgk muka dia yg tensyen nihh..huhu

    BalasPadam
  8. pergh gila!sanggup bini buat cmtuhh haha

    BalasPadam
  9. Alamak kakak Zainab ni sungguh hati kering..Jadi hati-hatilah yea lelaki di luar sana supaya anda tidak beristerikan akak Zainab Bibi kita ni..

    P/s : Ha, tau takut..hehehe :P

    BalasPadam
  10. haruss cuak kalau ganas camni huhuhu :(

    BalasPadam
  11. wah..parah ni hihiih...memang nanti jadi trauma pada lelaki cuak cuak

    BalasPadam
  12. uish siap masak lagi.. agak2 sanggup ke nak makan?.. huhu

    BalasPadam
  13. gila eh..bikin takut ni org..serammmm..

    BalasPadam
  14. erk...siap masak tu...huuhhh...sanggup buat macam tu manusia zaman sekarang ni kan..? haisshhh~

    BalasPadam
  15. kejamnya..snaggup die buat macam tu kat suami sendiri..huhu

    BalasPadam
  16. bunuh2 sekarang kat mana2 sahaj dan bila2 boleh terjadi.ai risau aku nih :(

    BalasPadam
  17. sakit hati kot sbb mybe dia dah lakukan mcm2 utk lelaki tu, tup2 laki tu nak kawin lagi.. sape tak baran doe..

    BalasPadam
  18. loya jap rasa.
    kenapa gamba jadi warna itam je ek?
    fa pun penah kena ari tuhh

    BalasPadam
  19. hehehe..salah time laa mau mintak permission kawin lagi..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  20. Apa nak jadi dengan manusia ni..ish3.Kejam gila

    BalasPadam
  21. cuak giler deal dgn orang giler camni =,=

    BalasPadam
  22. perghh ekstrem gila otak isterinya..sampai gi masak mayat suaminya..emosi dah tak stabil sangat dah tuh..boleh hantar kat hospital asylum huhu

    BalasPadam
  23. Kejam!..hanya mampu mengeleng kepala..nak kata gila tak gak..

    BalasPadam
  24. perggghh..gile btul..tp bukan org sni yg watkan! ape pon x bley..

    BalasPadam
  25. uwekkkk..geli bui..

    mana g arul,lama menghilang

    BalasPadam
  26. rasanya kakak ni sakit mental kot...
    kalau ye pun marah, takkan sampai buat lagu tu....huhu...

    BalasPadam
  27. Igtkan kt mlysia.. Mmg gile kot org skrg... Eeee.. cuaks ai... Huhu~

    BalasPadam
  28. eee..menakutkan je gnie..gile hape isteri dye..

    BalasPadam
  29. kejam gila... mesti ramai para suami cuak lepas ni....

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...