ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Ahad, 13 November 2011

Bola sepak Sukan SEA: Malaysia 4, Kemboja 1

Pasukan bola sepak Sukan SEA bawah 23 tahun Malaysia mencatatkan kemenangan selesa ke atas Kemboja 4-1 dalam perlawanan peringkat kumpulan A di Stadium Utama Gelora Bung Karno di sini, sebentar tadi.
Pada separuh masa pertama, pemain negara, Izzaq Faris Ramlan meletakkan Malaysia di depan seawal minit ketujuh selepas menanduk kemas hantaran rakan sepasukan.Pada minit ke-35, ketua pasukan negara, Baddrol Bakhtiar merembat kencang dari jarak jauh bagi membolehkan pasukan Malaysia mendahului 2-0 sebelum menyumbatkan gol ketiga menerusi sepakan penalti pada minit ke-39
.
Bagaimanapun, Malaysia dikejutkan hasil jaringan Kemboja pada minit ke-61 di atas kealpaan pemain pertahanan negara.Pasukan Malaysia terus menunjukkan semangat juang tinggi selepas mendapatkan jaringan keempat pada minit ke-90 hasil lencongan cantik Wan Zaharulnizam Zakaria.[sumber]

*Cuak aku..Tengok game boleh menang besar..tapi sekali lagi peluang disia2kan..Serangan kena mantap lagi bila lawan indonesia khamis ni..kalau tak bungkus.. kih kih kih

8 Pengkritik Yang Cuak:

  1. tu la..akak ingat boleh la dapat 6,7 gol..5-0 pun ok dah..ni siap bagi satu gol lagi..aih!!tak patut betul.

    BalasPadam
  2. rugi bolos tu. serius. tapi well done

    BalasPadam
  3. 2nd half..hilang arah..huhu..

    BalasPadam
  4. geram tgk temam mesia ms 2nd half

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...