ituini. Dikuasakan oleh Blogger.

Rabu, 16 November 2011

Disangka beruk curi buah

KUALA PILAH: “Tiada apa yang mampu diucapkan selain bersyukur kerana nyawa saya masih panjang,” kata Mohd Fitri Md Wazir, 21, yang cedera selepas terkena tembakan peluru penabur dilepaskan seorang warga emas kerana menyangka dia adalah beruk yang mencuri buah kundang.
Kejadian berlaku di Kampung Gamin Hilir, Tanjung Ipoh, di sini, semalam, di kebun milik saudara warga emas berusia 70-an berkenaan.Mohd Fitri ditemui wartawan Harian Metro ketika dibawa menaiki ambulans untuk dihantar ke Hospital Tuanku Ja’afar berikutan kecederaan di kepala.

Mangsa berada di atas pokok berkenaan bersama rakannya, Mohd Mahathir Abd Aziz, 33, dan anaknya, Mohd Adam Naqli, 4, untuk memetik buah kundang milik bapa mentua Mohd Mahathir.Kejadian itu cukup mengejutkan Mohd Mahathir yang masih lagi tidak dapat melupakan apabila melihat sendiri kepala rakannya itu berlumuran darah selepas terkena tembakan senapang patah terbabit.{sumber]

*Cuak eden..Apo nak dikato..kan dah kono tembak..nasib baik tak mati....kih kih kih

7 Pengkritik Yang Cuak:

  1. Uihhhh kena kat kepala ?? Cuakkkkkkk

    Btw buah kudang tu mcm mna rupanya ye?

    BalasPadam
  2. erk..

    mengerikan.. bahaya weh..

    BalasPadam
  3. huuhh...tak pasal2 kena tembak...huuhh..

    BalasPadam
  4. tu la..
    patutnya nak bagi lesen kat orang yang pegang senapang ni pun kena selidik tahap kesihatan mata dan usia nih..

    BalasPadam
  5. nasib baik masih hidup lagi..naya jer..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...